25 Ağustos 2009 Salı

Cep telefonum cebimde, cebim elimde...

Artık kızımı parka götürürken yanıma alabileceğim cüzdan tipi bir çantam var...
Telefonumu, anahtarımı, ve dönüş yolundaki markete uğramak için birkaç lira atabileceğim bir çanta...

Cepleri kendi kumaşı ile kesip içine astar takınca 3 adet cep oluştu.
Dış kısımda kalan ceplerin fermuarı olmadığı için bende iç bölümüne fermuar diktim ki daha kullanışlı olsun. İlk önce askı yaparım diye düşündüm ama yine en iyisi elde taşımak diyerek yanına anahtar askılığı taktım, şimdi bileğime geçiriyorum... Geri kalan parçalardan da portföy çanta yapmayı düşünüyorum...


4 yorum:

  1. Üstte ki çantayla bu cüzdan süper olmuş anneme göstereyimde banada yapsın bari.


    Burcu

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş..
    şahane bir fikir!

    YanıtlaSil
  3. super fikir ya! sahanesin :)

    cok gec kalmisim blogunu kesfetmektee :(

    bn de deniycem bunu insallah:)

    YanıtlaSil
  4. çok hoşuma gitti, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil