31 Ekim 2013 Perşembe

Milupa İyi Geceler Çayı

Oğlum için aldığımız gece çayı...

Ben bunu oğluma içireceğim o da mışıl mışıl uyuyacak niyetiyle aldım. Ama hiçte öyle olmadı maalesef. Bir defa benim oğlan biberon kullanmayı bilmiyor, kaşıkla veriyorum hem istemiyor hemde yarısını dışarı çıkarıyor. Ne umutlarla aldığım gece çayından hiçbir fayda sağlayamadım açıkçası. Sanırım son yıllar da doğan çocuklara 15-20 dk bir uyku yetiyor ya da bu kural sadece benim çocuklarım için geçerli bilemiyorum.

Birde böyle içmeyen bebekler için 200 gr.lık ambalaj fazla bence, muhakkak sizinde çayınızın çoğu kalmıştır.

 Şimdi bu çayı ben içiyorum, tadı güzel ve beni sakinleştiriyor. Ya da psikolojik ben etkileniyorum bilmiyorum. Ama kendiniz için güzel bir çay olabilir. 

 Kutunun üzerinde yazan özellikleri:
Milupa Gece Çayı bebeğinizin gece boyunca rahat uyumasını sağlar. Milupa Gece Çayı, doğal papatya, melisa, nane, anason ve kekik özlerinin dengeli karışımıdır. Bu karışım doğal olarak rahatlatıcı ve sakinleştirici bir özelliğe sahiptir. Rahatlatıcı etkisiyle bebeğinizin uykuya dalmasına ve gece boyunca rahat uyumasına yardımcı olur. Beslenme sonrasında ve özellikle gece uykusu öncesinde arzu edilen miktarda verilebilir.


2 yorum:

  1. tümüyle düşüncelerime tercuman oldun :)
    bizdede bitmemiş koca bir kutu mevcut

    YanıtlaSil
  2. Çocukta işe yaramamış ama boşada gitmemiş. Sende işe yaramış. :) Ben bu tarz şeylerin pazarlama tuzağı olduğunu düşünenlerdenim. Çocuk tarhanası mesala. Sonuçta hepsi fabrikasyon ürünler. Çocuğa en iyisi anne sevgisi :)

    YanıtlaSil