26 Eylül 2009 Cumartesi

Buzdolabı Cebi (Magnet Notluk)





















Geçen gün http://biyasimadahagirdim.blogspot.com . da gezinirken buzdolabı süslerini gördüm daha önce kotumdan bir portföy çanta ve arka ceplerinden cüzdan yapmıştım. Ön ceplerindende minicik birşey dikmiştim bunu makinanın ayarını yaparken dikmiştim. O kadar ufaktı ki ne yapsam diye hep düşünüyordum sonunda ByDG'de gördüğüm buzdolabı ceplerinden yapmaya karar verdim. Daha güzel ve şık modelleri için uğramanızı tavsiye ederim. Benim cebim çok küçük bundan sonra yaparsam süslü birşey yaparım artık.

Valla ne bereketli kotmuş... Kes kes dik dik bitmedi gitti he he..

9 yorum:

  1. vala bende dar gelen kotlarımı atmaya kıyamıyom yapıcam bişiler

    YanıtlaSil
  2. Valla ne güzel olmuş bende arkası magnetli kağıt kalem aramaktan bitap düştüm ama istediğim gibi birşey bulamamıştım bundan yaparım ben kesin:))

    YanıtlaSil
  3. emeğine sağlık arkadaşım, çok şirin olmuş bunlar, burada çok güzel şeyler varmış;) izlemem lazım.....

    YanıtlaSil
  4. İçimdeki yolculuk: Bende atamıyorum valla, annem hep der ki; "alıyorsunuz zıpçık gibi(Dar)sonra da giyemiyorsunuz" :)) Zayıflayamayınca başka şeye dönüştürmek en iyisi...

    Herşeyden azıcık: Valla bende çok aramıştım, görünce hemen yaptım. İnsanın kendi yaptığı iş gibi güzeli yok sanırım.

    Eldivenlerim: Çok teşekkür ederim canım, senin tariflerden de benim yapmam lazım. Akşam eklediğin fotolara baka baka karnım zil çaldı :))

    YanıtlaSil
  5. sevgili birileri anlatsın..ben bu üründen memnunum her zaman dikiş masamın üzerinde durur ufak tefek kumaşları mutlaka bununla keserim çünkü kullanımı kolay ve düzgün parçalar elde ediyorum..öellikle patchwork yapıyorsan mutlaka çok işine yarayacaktır kumaşları eşit boylarda ve düzgün kesmek için büyük kolaylık sağlıyor.
    sana önerim bundan alırsan kesme bıçağını her zaman tek yöne doğru kullanman ve tek seferde kesmen ileri geri yaparsan bıçak çabuk körelebiliyor...her tür kumaşı rahat kesiyor hatta piyasada benim kullandığımdan daha kaliteli cutter lar var onlar sanırım daha da iyidir

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık;) güzel sözlerin için çook teşekkür ederim..
    cep cüzdan fikri çok hoşuma gitti, gerçi fermuar dikme konusunda pek iyi değilim ama deneyeceğim:D

    YanıtlaSil
  7. biyasımadahagirdim Ne demişler "Yiğidi öldür hakkını yeme" :)) Yaptığın işler çok güzel taktir etmemek ayıp olur valla. Fermuar biraz zor gibi başı ve sonu dikerken biraz daha özen istiyor ama dikişe alışık insan olarak onunda en güzelini dikersin sen...

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim;)
    dikiş makinesi ile tanışıklığımız çok eski değil, uyduruyorum biraz :))

    YanıtlaSil
  9. Uyduruk değil kız onlar tasarım...
    Tabi birde bizim için hazine onlar :))

    YanıtlaSil