1 Ekim 2009 Perşembe

Saç Toklarım

Bu yazım taslak olarak kalmış şimdi fark ettim :))
Hani bir ara bloglarda problem vardı ya, girebildiğim zaman hemen yazılarımı hazırlayıp otomatik olarak yayınlanmasını sağlıyordum, bu yazıma sadece resim eklemiş ve taslaklara kaydetmişim.



İşte bayramda kullandığım toka, hani bir kottum vardı ya kes kes bitiremediğim işte ondan kalan parça ile yapmıştım bunu, o kadar süslü püslü değil ama yine de beğeni toplamıştı hani... Yoyo gibi görünüyor ama ben daha çok yelpazeye benzettim, üçgene benzer kumaş kullanarak yaptım. Diğeri ise katlayarak yaptığım gül, kalan saplarınıda keserek, pülkül gibi dursun dedim.


Bu tokayı ise çift karanfil kullanarak yaptım, karanfil yapımını burada anlatmıştım.
Yaprağı falan yok sade birşey oldu...


Bunlar ise bayramdan sonra yaptığım tokalar, üsttekilerin daha tokasını bile monte etmiş değilim ama yinede paylaşmak istedim.

Her şey gibi bu tokalarda zevk meselesi işte...

6 yorum:

  1. hepside çok güzel olmuş resimdeki bayanda çok hoşmuş:))

    YanıtlaSil
  2. Canım çok zevklisin,ellerine sağlık,kendin gibi tokalar da çok güzel ....

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel ellerine sağlık en sondakilerin üzerindeki düğmeler varya elimde olsa bütün evi onunla kaplardım:) Çok seviyorum napıyım:))

    YanıtlaSil
  4. Valla çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. İçimdeki Yolculuk
    Teşekkür ederim canım, hoşluk içinde üzerime alınabilirim sanırım :))

    Tetesal
    Çok teşekkürler, beğenmene sevindim...

    Herşeyden azıcık
    O düğmeleri bende çok seviyorum ama her zaman bulma imkanım olmuyor işte, küçük yer olunca ara ki bulasın :(

    Bal küpü
    Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok hoş

    YanıtlaSil