19 Şubat 2010 Cuma

Babaya ve Kızına Yelek

İçi dışı polardan sıcacık bir yelek.
Bu yeleği aslında kendim için yapmıştım, 38 beden kalıp ile çalıştım. Ama bana çok büyük geldi.
Bitirdikten sonra hanım teyzenin üzerine geçirdim. Eşime olursa senindir, olmazsa benimdir dedim. Tam eşimin üzerine göre oldu, bir tek ceplerini beğenmedi. Ama yinede giymem demedi. Çok sıcak tutuyormuş, iki kat polar tutsun o kadar dedim :))


Bu küçük yelekte kızımın yeleği, kumaşı burada bahsettiğim kabandan kaldı. Bu arada kızımın kaban bitti ama benimki hala duruyor sadece ilikleri ve etekleri kaldı. Arada başka işlerde yaptığım için beni baya sıktı. Kurs hocamıza 1 ay böyle parçalı iş çalışmak istemiyorum dedim, o kadar bıkmışım yani...

Astarınıda yelekten kalan kumaştan yaptık, baya bir kalın oldu yelek. Modelde yeleğin yakasında kürkler vardı, biz kürk kullanmadığımız için, yaka bölümü kötü durmasın diye fırfır yaptık.

Birde bu patikleri yaptım kızıma, bunları da kalan kumaşlardan yaptım. Kalıbını daha önce buradan alıp çıkartmıştım. Bunlardan yapıcaksın böyle küçük küçük, minik minik hediye götüreceksin. Gerçi makinada dikmesi biraz zor oluyor küçük olduğu için. Birde bunların süslü püslü olanları var onlar çok şirin duruyor aslında...

Not: Ece arkadaşımız sorunca, yazmadığımı fark ettim. Ben kalıbı çıkarttıp kızımın ayağı ölçünde büyütme yaptım. Ama başkasına yapacak olursanız eğer çocuklar için ayak ölçüm tablosundan yardım alabilirsiniz. Tabi bunun çıktısını almak zorundasınız. Hem boyu hem de enini kolaylıkla ölçebilirsiniz bu tablo ile.

7 yorum:

  1. kızının yeleğine bayıldım, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  3. canım yelekler sahane ayrıca patiklerin cıktısını aldım ama kaça kaç büyütmek gerekiyor orjinal botutta olsun diye onu ayarlayamadım.

    YanıtlaSil
  4. İKİSİDE GÜZEL DE KIZININ Kİ ŞAHANE ÖTESİ HELE O PATİKLER ÖPÜLESİ GÜZEL OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  5. hem yelekler hem de şu şirinpatik nefis olmuş nefiss.ellerinize sağlık..
    kalıbını ben de çıkartıcam.yegenlerime yapıcam inşallah..

    YanıtlaSil
  6. patik ve kızının yelek modeline bayıldım çok yakışmış cimcimeye:)

    YanıtlaSil
  7. BU patiklere gerçekten çok bayıldım ve çok beğendim.Bende en kısa zamanda kızıma yapıcam:))Blogunuzu çok beğendim:)

    YanıtlaSil