13 Mart 2010 Cumartesi

Dikilecek Gömlekler...

Şunlara bakarmısınız ne kadar güzeller, ikisinide yapmak istiyorum. Kırmızı gömlek için siyah şifon seçtim ama fotoğrafta tam net çıkmamış, kendinden kırışık ve boy boy parlıyor tuhaf bişey :)) Yalnız şöyle bir sorunum var, kumaşım seçtiğim modele göre yetmeyecek gibi duruyor. Kollara pli yaptıkları için normal kol kalıbını neredeyse iki katı gibi birşey.
Kalıp : Burda 2007 /12



Bu çizgili gömleği dikmeyide, ne zamandır istiyordum. Ama uygun kumaş bulamamıştım. Bulunca ilk işim kalıpları çıkarmak oldu. Bu hafta değilde haftaya sanırım bunu da dikmeye başlarım.
Kalıp : Burda 2007 /04

10 yorum:

  1. bunları dikebilecek olmanız ne güzel bende bir dikiş makinesi edindim yeni ama kabiliyetimyok gibi

    YanıtlaSil
  2. İKİSİ DE ÇOK ŞIK HADİ KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  3. oooo maaşallah çokda güzel modeller seçmişsin keşke bende böyle dergidekileri beyenince dikebilsem
    sana kolaylıklar dilerim canım

    YanıtlaSil
  4. ikiside cok hos sabirsizlikla bekliyorum resimlerini eklersin degil mi

    YanıtlaSil
  5. Ödül için teşekkür ederim senin yanında benim yaratıcılığımın esamesi okunmaz ama mutluluk duydum.
    Gömlekler çok güzel ilki belki kolları ince olmayanlar için uymaz ama ikincisinin yakasını birazcık kapatabilinirse harika olur fırfırlı olan herşeyi çok seviyorum.Ve tabiki ikisinin de kumaşını almışsın kolay gelsin diyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çizgiliyi çok sevdim. Bahar için ideal. Dikiş makinesini açarsam hiç kalkmam artık başından.

    YanıtlaSil
  7. ikisedecçok güzeller ama ben çizgiliyi çok beğendim....yaka kısmı çok hoş......

    YanıtlaSil
  8. iki bluz de çok güzel bitmiş hallerini sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  9. ikiside süpermiş kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  10. ikisi de çok şık bence süper seçimler... şöyle dik bakalım salın bir ortalıkta :))

    YanıtlaSil