2 Mayıs 2010 Pazar

Baharlık Montlar

Fotoğraf makinam hala tamir olmadığı için bloğuma yeni birşey ekleyemiyorum. Bu aralar fazla uzak kaldım. Bu fotoğrafları da cep telefonum ile çektim pikseli düşük olduğu için görüntüler pek net değil kusura bakmayın.

Kalıbı Burda.nın 06/2008 dergisinde bulabilirsiniz.





Bu modele çok fazla kumaş gitmiyor, 145cm enden 150mt yetiyor, asratsız çalışmışlar.

Zaten biritli ve apoletli modeller bu sene çok moda...

Ee dikmeden olmazdı, baharlık montum yoktu zaten. Vardı da yoktu, hep öyle olur zaten :))






İlk önce montluk olan bu kumaştan çalıştım daha doğrusu kumaşım az olduğu için bu montu çalıştım. Giyilince bayağı bir güzel göründü gözüme :)) Kolları normalde biraz kısa fakir kol gibi duruyor.



İlk yaptığım montu beğenince bir tane daha çalıştım. Ama keten kumaş yumuşak olduğu için montu asratladım. Boyu ve kolları biraz uzun olsun dedim, bu seferde ceplere kumaşım yetmedi... Onlarıda astarlık kumaştan çalıştım, cep kenarlarına kurs hocamız biye takalım dedi, birde fermuar etek bel bandına yetmeyince yettiği yerden montu kısattık, yani aynısı olmadı belki ama yinede hoş duruyor.

Şimdi o kırmızı cekete beyaz düğmeler ne alaka diye düşünenler olmuştur, kırmızı kumaşımın içinde beyaz dokumalar var ama cep telefonu ile çektiğim için pek belli olmuyor.

Benden bu günlük bu kadar, artık ne zaman yeni yazı girerim Allah bilir...

3 yorum:

  1. fotoğraf makinesi bir blogger'ın eli ayağı zaten olmayınca olmuyor. inşallah seninki de kısa zamanda tamir olur. montlar da harika .. valla kıskanıyorum böyle güzel güzel dikiş yapanları

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok şık montlar.

    YanıtlaSil
  3. İYİ GÜNLERDE GİYERSİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil