12 Haziran 2010 Cumartesi

Yorum Ayarları "Kelime Doğrulamaya Açık" Olan Arkadaşlar Dikkat

Arkadaşlar bloğunuza uğradığım zaman yorum bırakmak istiyorum ama kelime doğrulayıcı ayarları açık olduğu için o bölüm aşağıdaki gibi yarım çıkıyor, sanırım teknik sorunlardan kaynaklanıyor, bende iki saat bekliyorum ama kutucuk açılmayınca yorum yapmadan çıkmak zorunda kalıyorum. Belki sizde neden hiç yorum gelmiyor diye düşünüyorsunuzdur sebep bu olabilir.




Ayarlarınızı aşağıdaki gibi ayarlarsanız sanırım bu teknik soruna takılmazsınız.
Kumanda panelinden yorumlar ayarlarına girip hayır olarak işaretleyip kaydederseniz yorum bırakanlar için çok daha kolay olur. Nasıl olsa yorunlarınızı mailinize geldikten sonra yayınlıyorsunuz bu seçenek biz yorum bırakanlar için daha kolaylık sağlayacak.

5 yorum:

  1. ay evet kesinlikle zor oluyor bende ılk actıgım zaman blogumu oyleydı edacım uyarmıstı.Zaten şu kelime doğrulamanın mantığınıda anlamış değilim

    YanıtlaSil
  2. bencede hoş değil o zımbırtı ?
    bende yok değil mi ???

    YanıtlaSil
  3. karabıdığım, bazen bir blog sabote edilmek istendiğinde ya da reklam gönderilmek istenildiğinde bu işi bilgisayara programları otomatik olarak ve yüzlerce yorum göndererek yapıyor. Kelime doğrulama sayesinde programların böyle 'spam' yapması engelleniyor;)

    YanıtlaSil
  4. Gulininpenceresi: Düzelmiş canım.

    Karabidikim:Benide Eda uyarmıştı bende düzenlemiştim, bana yazmak zor gelmiyor ama bazen doğrulamayı yazacağım kutucuk bir türlü açılmıyor yorum bırakmadan çıkıyorum mecburen.

    Pandora:Yok canım, kolaylıkla yorum yapabiliyorum.

    İğne ile iplik:Hmm ne işe yaradığını sayende bende öğrendim bilgi için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil