6 Eylül 2010 Pazartesi

Eylülde yapılacak KPSS ve TUS ertelendi

Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM), 26 Eylül 2010'da yapılacak ortaöğretim ve lisans mezunlarına yönelik Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) ile 18-19 Eylülde gerçekleştirilecek Tıpta Uzmanlık Sınavı'nı (TUS) erteledi.

Alınan bilgiye göre, sınavların ertelenmesine, "11 Temmuz 2010'da lisans mezunlarına yönelik yapılan KPSS'de sınav sorularının çalındığı ve kopya çekildiği" yönündeki iddialar nedeniyle kamuoyunda oluşan endişeleri giderilmesi neden gösterildi.

Bu çerçevede, 26 Eylülde ortaöğretim ve önlisans mezunları ile bu öğrenim düzeylerinden mezun olabilecekler için yapılacak 2010-KPSS Ortaöğretim/Önlisans sınavı ile 18-19 Eylülde gerçekleştirilecek TUS ertelendi.

Yetkililer, bu sınavların ertelenmesi nedeniyle diğer sınavların düzenlenme ve başvuru tarihlerinde de değişiklik olacağını belirtti.

Konuya ilişkin resmi açıklamanın yarın yapılacağı bildirildi.

Haberin Kaynağı

Evet haberi okudunuz yorum yapmıyorum ama şu kadarını söyleyebilirim. Zaten Türkiye'de bana göre eğitim yetersizdi, bu sınavlar ile de herkesin başı dertteydi ama bir umut çalışıp sınavlara giriyorduk ilk önce kpss lisans sınavında ki skandal şimdi de bu iptal kararı...

Stres üstüne stres bakalım buna ne kılıf uyduracaklar merak ediyorummm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder