22 Kasım 2010 Pazartesi

Çocuğunuzun Yeteneğini Keşfedin Kitabı



Bu kitaba http://www.anaokuludergisi.com/ sitesinden istek formu doldurarak sahip oldum. Ücretsiz olarak gönderiyorlar siz sadece4.50 TL kargo ücretini karşılıyorsunuz. Sanırım şimdiye kadar kampanyası bitmiştir. (Evet bitmiş link açılmıyor)



İçinden çocuğunuzun yeteneklerini keşfetmek için bir kitap, anaokulu dergisinden örnek olarak bir adet dergi, aktivite gelişim tablosu ve okul öncesi eğitimin önemini vurgulayan standart bir mektup çıktı. Şimdilik şöyle bir göz gezdirdim güzel görünüyor, 1 hafta sonra sınavım var o bir geçsin bu kitabı kızımla keşfetmeye başlarız artık.

Site şimdilik açılmıyor ama http://www.boyutcocukkulubu.com/ 0-14 yaş grubu olarak katagorilendirdikleri kitaplardan çocuğunuz için uygun olan kitabı satın alabirsiniz.

Kızım için birde gazeteden kupon toplayarak aldığım okul öncesi eğitim seti var 12 kitap 12 cd.den oluşuyor onları ve aldığım diğer kitapları bir ara eklerim.

Çocukla vakit geçirmekten daha çok kaliteli ve öğrenmesi için geçirilen zamanları değerlendirmek lazım 7 çok geç sözüne bende katılıyorum.

Eğer sizinde çocuğunuz için kullandığınız kitaplar varsa yorum yazarsanız bana ve gelen ziyaretçilere fikir vermiş olursunuz.

3 yorum:

  1. Bende kayıt yaptırmıştım geldi çok güzel gerçekten.Fuardada değişik bir çok kitabı vardı faydalı.

    YanıtlaSil
  2. Geçen hafta Profilo'da ücretsiz dağıtıyorlardı. Bende aldım bir tane :)Dergşleri çok başarılı. Şiddetle öneriyorum.

    YanıtlaSil
  3. benim kızım daha çok küçük ama bende girdim siteye hala devam ediyo.size çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için.sevgiler

    YanıtlaSil