18 Aralık 2010 Cumartesi

Yüzük Yastığı


Artık söz, nişan ve evliliklerde yüzükler tepsi içinde değilde son günlerde moda olan yastıkların üzerinde geliyor. Görsel açıdan daha zengin durduğuna hemfikiriz sanırım. Yakında yüzük takacaklar için değişik bir seçenek olabilir, hemde kendi el emeğinizin üzerinden kendi yüzüğünüzü takmanızın keyfini çıkarırsınız.

Burada bu güzel yastığın nasıl yapıldığı adım adım anlatılmış. Ben bu yastığı yaparım diyenler incelemeye başlayabilirler. Yastığın yapımı için o kadar çok dikiş bilmeye gerek yok, sadece üzerindeki gülleri yapmak belki biraz zaman alabilir, ama bu uğraşta değer diye düşünüyorum.

Yüzükleri taktıktan sonrada yastığı evinizin uygun bir köşesine koyarak hem dekorunuza şıklık katıp hemde bu güzel günü hatırlamak için bir hatıranız olur, e fena mı olur ? :)))


4 yorum:

  1. gerçekten harika ve sadece gül yapımı insanı olayacak sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yastık emeğin için teşlekkürler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir yastık emeğin için teşlekkürler

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş isteyen olsun yeterki büyük bir zevkle yapılır:))

    teşekkürler canım çok beğendim

    YanıtlaSil