28 Ocak 2011 Cuma

Bildiğiniz Parfe



En basit ve hafif tatlılardan biridir parfe...
Şimdi bu kış gününde nereden çıktı diyebilirsiniz. Eğer çocuğunuz varsa ve tatlı diye tutturuyorsa evde malzeme olarak ne bulduysanız bir yerden yaratıyorsunuz o tatlıyı.
Ama şöyle şerbetli bir baklavayada hayır demezdim hani...

Tarifi falan yok, krem şantinin içine ne katıyorsanız öyle oluyor parfeniz.
Yalnız ben bisküvileri kırmak yerine kalıba döktükten sonra bütün bir halde içine yerleştiriyorum. Bana göre görüntü açısından daha güzel duruyor hemde bisküvi tadının ağıza daha yoğun gelmesini seviyorum.

Parfeniz nasıl olursa olsun, ağzınızın tadı güzel olsun...

11 yorum:

  1. bende kırarak yapıyorum ama böylede güzel olmuş.ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. selam çok güzel görünüyor off elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. hmmm bayılırım üzerine çikolata sos döküldü müü birdee :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.
    Parfe çok güzel görünüyor.Elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ayy bayıldımm canım çektii:((( elimde marifette yokkki yapabiliyimmm:( napıcam simdi

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyor ellerinize sağlık kabul ederseniz ödülüm var sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hem kolay hemde süperrrr.. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. İştah açıcı duruyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. görüntü harika başka söze gerek yok....

    YanıtlaSil