1 Mart 2011 Salı

Bloğuma Dokunma Etkinliği (Blogspot kapatılıyor)




Bloggerlerin kapatılacağını daha önce facebooktan takip ettiğim makyaj günlüğünden duymuştum. Ama geçici bir durum olduğunu düşünüyordum.

Bu bir hafta içinde bloğuma pek giremedim ve ilgilenemedim, en son az önce "bloggerler kapatılıyor" diye nette arattırıp bilgileri okumaya başladım. Geçiçi bir durum olmadığını gördüm hatta birçok kişi kapatılmasını engellemek için çalışmalara başlayıp seslerini duyurmaya çalışıyorlar.

Ben haberi http://bumerang.hurriyet.com.tr/ öğrendim. Verdiğim linkte sebebini ise şu şekilde yazmışlardı...

Ücretsiz blog sağlayıcısı Blogspot; Lig TV ve Dsmart maç yayınlarını izinsiz olarak yayınlayan bloglar nedeniyle mahkeme kararıyla erişime kapatıldı.


Bence kişisel blogger kullanıcılarına haksızlık ettiklerini düşünüyorum. Ve "Bloğuma dokunma" etkinliğine bende katılıyorum.

Sizde bloğunuzun kapanmasını istemiyorsanız tepkinizi dile getirin, kişisel düşüncelerinizi bloğunuzda paylaşın derim.

Bloğum benim herşeyim, tanımadığım insanlarla bile iletişim kurabildiğim tek adresim. Bu özgürlüğümün elinden alınmasını istemiyorum ve bloğuma dokunma diyorum...

1 yorum:

  1. Arkadaşlar, vakit daralıyor, lütfen son yazdığım

    "BLOGUMU GERİ İSTİYORUM"

    yazısına, "imza" niteliğinde yorum bırakırsanız, hakkımızı arayabiliriz. Düşünce ve taleplerimizi mutlaka duyacaklardır. Hep birlikte bunu başarabiliriz.

    YanıtlaSil