21 Ağustos 2011 Pazar

Philips Özel Üetim Epilasyon Seti


En sonunda 11 yıllık emektar epilatörümü terk ettim. Yaşlanmıştı artık ısınınca duruyordu, tüyleri almak yerine kırıyordu. Acaba hangi modeli alsam derken turkey.philips.com'dan bana epilatör ile ilgili bilgi veren mail geldi. Fiyatıda cazip gelince bende almaya karar verdim.

Eski epilasyon makinamın markası Braun. Ondan da çok memnundum ilk çıkan modellerinden biriydi sanırım, geçmiş zaman şimdi hatırlamıyorum ama yıllar geçtikçe o da bozuldu haliyle.

Epilatör setin içinde normal makinanın yanında 2 adet kalem pille çalışan hassas bölgeler için bir epilatörü daha var, özellikle koltuk altları için bence çok uygun.

Makina cımbızları eski makinama göre daha büyük ve bu da tüylerin daha güzel alınmasını sağlıyor. Masaj başlığı yok ama o başlığın çok işe yaradığını da pek söylenemez zaten. Yeni epilatörün ergonomik tutuşu ve üzerindeki desenleri de çok sevdim tam benlik. Umarım bu makina ile de bir 10 yılı devirebilirim.
Birde ışıklı cımbızı var, gerçekten güzel düşünülmüş. Ama cımbızı yeteri kadar güzel değil, kaşları yakalayamıyor arasından kayıveriyor. Yada benim şansıma böyle çıktı, cımbız ucu kapanınca biraz çapraz duruyor, ben düzeltmeye çalıştım ama yine aynı oluyor.

Kısacası:
Kendine epilatör almak yada benim gibi yenilemek isteyenlere şiddetle tavsiye ederim.

Epilatör ile ilgili gerekli bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bende aynisini aldim kampanyadaydi o vesileyle. Sonra epilatör hic calismadi, bozuk cikti. Ama diger kücügü calisiyordu. Geri verdim ben yenisiyle degistirmek istemedim, bozuk cikinca öyle hevesim kirildi cünkü. Birde cimbiz aynen bendede öyleydi, pek iyi almiyor.
    Bende sonrasi Panasonic'ten bir tane aldim sarjli ve suda da kullanilabilen, yinede istedigim gibi iyi cikmadi yahut ben alisamadim. Eskisiyle devam ediyorum :S

    YanıtlaSil
  2. Epilatörü verirken satıcının çalışıyormu diye bakması lazımdı, cımbızlara gelince demekki hepsinde aynı problem var, sanırım ortaya koydukları ışıktan kaynaklanıyor. Anlaşılan senin epilasyon makinalarında şansın yok :))

    YanıtlaSil