1 Mayıs 2012 Salı

El Yapımı Topuz Çubukları

Saçlarım topuz yapamayacak kadar kısa ama bu çubuklara bayıldım. 
Bana japonların saç tokalarını hatırlattı =)
 
Çubuklar şeftali ağacı, şimşir, abanoz, sandal ağaçlarının dallarını kullanarak tamamen el yapımı ile oluşturulmuş. Ne kadar çok emek ve ince işçilik var üzerinde. Böyle el emeği yapılan işlerin bana göre değeri paha biçilemez oluyor. 
Sadece çubuk olarak değil farklı şekillerde tarakta çalışılmış. Bu el emeği ürünler etsy'de satışta almak yada modellere bakmak isterseniz buraya alalım sizi...

7 yorum:

  1. aa evet evet japon saç tıkaları gibi :) Ama saçta çok doğal duruyor seviyorum bunları.. Paylaşım için sağol şekerim :)

    YanıtlaSil
  2. etsy de çok cici aksesuarlar oluyor çok seviyorum o siteyi bende :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoşlar:)
    bayılırım minik bir el hareketiyle takıverirler saçlarına bunları. saçlarım uzunken bile beceremedim kullanabilmeyi:))) sadece uzun değil gür ve sık saçlar lazım bunlara:)

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimliler dağınık toplarken bu tokalar çok işe yarıyo:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller. Ben kalemle topluyorum. Bunlar kalemden çok daha estetik tabi ki :))

    YanıtlaSil
  6. orjinal görünyüorlar ama bunları kullanmak nedense bana büyük bir çile gibi geliyor

    YanıtlaSil
  7. saçlarım şuan kısa olduğu için kullanamıyorum böyle tokaları ama uzunken çok kullanırdım cok pratık ..

    YanıtlaSil