6 Kasım 2012 Salı

Dikkat Hamile Var =))

Hımmm... Nereden başlamalı, nasıl anlatmalı?
Aslında kısa ve öz, hamileyim =))
Bu haberi bloğuma yazmakta geç bile kaldım sanırım...

Ama insan bu dönemde bambaşka bir dünyada yaşıyor sanki özellikle de ilk 3 ay içinde.  Bu benim ikinci hamileliğim ama insan ilki gibi yine heyecanlanıyor, değişen birşey olmuyormuş. Annelik iç güdüleri yine iş başında =)

16 haftalık 6 günlük oldum, ee sadece askerler şafak saymıyor. Dün doktorumuz  cinsiyetinin %90 erkek olduğunu söyledi. Bir kızım vardı, şimdi bir de kısmetse oğlum olacak, ne mutlu bana. Darısı olmayanların başına...

Bundan sonra bol bol hamilelik ve bebek postları yazacağım sanırım, birde üzerimdeki şu miskinliği atıp hergün geçebilsem şu bloğun karşısına...

Ama hamilelik işte, kadının dengesi baştan sona değişiyor.

*İnsan göbeğinin büyümesine çok seviniyorda, olmayan pantalonları bir türlü kabul edemiyor.
"Nasıl ya, daha geçen hafta giydim ben bu pantalonu, oluyordu" =) gibisinden kendi kendine konuşmaya başlıyor.

*Günde kırk defa gelip geçerken aynada göbeğine bakıyor.

*Bütün hormanlar iş başında olduğu için oto b.ka ağlayıp, saçma sapan şeylere kahkaha ile gülebiliyor.

*Her sabah kaltığınızda artmış yeni bir sivilceye merhaba diyorsunuz.

 *Mide bulantılarıyla yaşamayı öğreniyorsunuz.

*Uykuya doymamış bir haldeyken, eşinizin sabahları hadi kalk diye dürtmeleri sizin için tam bir sinir kaynağı olabiliyor.

*"Ayy hamilemisin çok sevindim" diyen komşuya" Neden, birliktemi büyütücez" diyesi geliyor.

*Etrafınızda birden geleceği gören insanlar çoğalıyor, popon büyümüş kızın olacak, göbeğin top gibi oğlan olacak, yüzünü leke basmış kesin kız... gibi...

Ve bunlara benzer birçok neden sayabilirim size...

Ama sonuç olarak mutlu ve huzurluyum...
Rabbim bu güzel duyguyu çocuk isteyen bütün çiftlere nasip etsin.
 

18 yorum:

  1. Hayırlı olsun
    Rabbim sağlıkla birbirinize kavuşmayı nasip etsin erkek bebek zor oluyor kolay gele.

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun, Allah'ım kolay bir gebelik dönemi, kolay bir doğum ve sağlıkla bebeğinize kavuşmayı nasip etsin size :)

    YanıtlaSil
  3. sağlıkla kucağına alman dileğiyle ;))

    YanıtlaSil
  4. seni cok iyi anliyorum daha bebegimi 5 ay olmadi elime aldigim ve hepsini gecirdim:)
    benim 4. cocum oldu ama yine heycan ve yine o annelik duygulari hep ayniydi hatta bilincli bir anne olarak dahada fazla, umarim tüm hamileligini güzel gecirir ve saglikli bir bebek alirsin ellerine. Simdiden isim bulma telasiniz baslamistir :))

    YanıtlaSil
  5. Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin, ben de 1 ay sonra ilk kez teyze olucam, çok heyecanlı:))

    YanıtlaSil
  6. allah mutluluk ve sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin

    YanıtlaSil
  7. Yaa inanmıyorum ne güzel haber harikasın hadi bakalım. 2 ye karar vermek zor iş...Kocaman tebriklerrrr

    YanıtlaSil
  8. tebrik ederim.Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  9. Harika bir haber :) Tebrik ederim sizi :):)

    YanıtlaSil
  10. Allah sağlıklı,hayırlı evlat nasip etsin Tamamına erdirsin inşallah

    YanıtlaSil
  11. hamilelik vs bu duygular bana çok uzak olsada bir kıznın yanına bir oğlan olması harika.
    Allah ikisinin tadının tattıracak ne güzel.
    Rabbim hayırlı evlat kılsın

    YanıtlaSil
  12. Tebrik ederim. Allah hayırlı evlat versin

    YanıtlaSil
  13. Canımmmmmm tebrikler rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin .
    öptüm kocaman:)

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı olsun sihhatle sağlıkla kucağınıza alın inşallah.

    YanıtlaSil
  15. yuppii!!! süpper! tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  16. Harikaaaaa. Tebrik ederim. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi. Benimde 6 aylık bir oğlum var. Bu dünyada yaşanacak en güzel duygulardan biri herhalde evlat sahibi olmak. Allah isteyen herkese nasip etsin. Kendinize dikkat edin. Kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. hayırlı olsun inşallah:))

    YanıtlaSil
  18. çok tebrik ederim allah kucağına almayı nasip etisin çok mutlu oldum inan:)
    darısı başıma:)

    YanıtlaSil