26 Şubat 2013 Salı

Limango'dan Botlarım Geldi

Burada ki limango'dan bot siparişim bu hafta sonunda elimdeydi, zaten hafta sonuna kadar gelmesini bekliyordum. Bende hemen giyip test ettim tabi, içi ve tabanı yumuşacık, kürklü ve soğuk geçirmiyor. Giyim eşyası olunca genelde deneyerek almak en mantılısı, sağına soluna bakacaksın, biraz çekiştireceksin, deneyeceksin. Bu yüzden tereddüt etmiştim ama bir sorun yaşamadım, kısacası botlarımı sevdim, sanırım havalar biraz ısınana kadar bunları giyeceğim, pek rahatlar.

 Botlarım teslim tarihleri arasın da geldi, ve ne siteyle ne de kargoyla herhangi bir problem yaşamadım. Umarım netten yaptığım bütün alışverişlerim de böyle memnun olur =))

Limango'ya hala üye olmadıysanız davet linkimi kullarak üye olabilirsiniz.



6 yorum:

  1. bende hep internetten alışveriş yaparım çok da memnunum canım, ben genelde Trendyolu yercih ediyorum

    botların çok hoşmuş iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trendyoldan daha alışveriş yapmadım, şikayetleri okuyunca insan sitelerden uzuak duruyor. beğenmene sevindim, teşekkürler.

      Sil
  2. botlar süper güle güle giy bende netten alışverişi seviyorum ama heryere güvenemiyor insan iyi sorun yaşamamışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle ayakkabı ve kot alışverişine hiç güvenemiyorum. Ya olmazsa diyorum. Pek şansım yoktur ama sorun yaşamadım bu sefer =)

      Sil
  3. Hayirli olsun gule gule kullan canim

    YanıtlaSil
  4. cok guzelmıs güle güle kullanın

    YanıtlaSil