24 Mart 2013 Pazar

Daffny Göğüs Bakım Yağı


 

Bebek için birşeyler alırken kendim içinde almaya çalışıyorum, bu ürün hakkında kullanıcı yorumu bulamadım. Ama özelliklerini okuduğum zaman işime yarayacağını düşenerek almaya karar verdim.  Hamilelikte ve sonrasın da kullanılmak üzere iki çeşit yağı bulunmakta. Doğuma çok az kaldığı için ben doğum sonrası olanı tercih ettim. Daffny markası bütün ürünlerinin %100 doğal olduğunu ve zararlı hiçbir madde bulunmadığını söylüyor. Bu yağı kullandıktan sonra emzirirken silmek gerekiyor mu bu konu hakkında birşey yazmamışlar, bu konu ile ilgili iletişim bölümünden mesaj atıp sorsam iyi olacak sanırım. 
(Edit: Mail atıp sormuştum %100 doğal olduğu için silmeden kullanılabiliyormuş. Hemen cevap verdikleri için kendilerine teşekkür ederim...)

Eğer bu yağdan memnun kalırsam bebek ve çocuk ürünlerini de bu markadan alabilirim.(Ürünü henüz kullanmadığım için yorum da bulunamıyorum, kullandıktan sonra düşüncelerimi sizlerle paylaşırım.)

Bu markanın ürünlerini kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum.


DOĞUM SONRASI GÖĞÜS BAKIMI İÇİN REZENE ve LAVANTA
Ürün Özellikleri:
  • Emzirme dönemindeki annelerin ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak formüle edilmiştir.
  • Emzirme sırasında artan gerginliğe maruz kalan göğüsler için düzenli uygulandığında rahatlık sağlar.
  • İçeriğindeki kimyon tohumu, rezene, lavanta ile göğüsleri rahatlatmaya yardımcı olur.
  • Kimyasal içermediği için her emzirmeden sonra rahatlıkla kullanılabilir.
Ürün Kullanımı:
  • Her emzirmeden sonra; yeterli miktarda göğüs bakım yağı ile yukarı ve aşağı nazik hareketlerle göğüs uçlarına doğru, masaj yaparak uygulanmalıdır.
İçeriğinde yer alan bitkisel yağlar ve ekstraktlar ;
Rezene:
  • Anne sütünü artırıcı özelliği ile emziren annelere faydalıdır.
  • Yatıştırıcı etkisi ile ağrıları dindirir.
Lavanta yağı:
  • Kokusu vücuda kuvet ve ferahlık verir.
  • Mikrop öldürücüdür.
Kişniş yaprağı yağı:
  • Anti-bakteriyel ve anti-fungal etkileri vardır.
  • Süt arttırıcı özelliği vardır.
  • Kusmayı önler.
Kimyon tohumu ekstraktı:
  • Anne sütünü arttırır.

BDIH
Tüm Daffny ürünleri, BDIH sertifikası gereği, hammaddelerin üretiminden başlayan bir kontrol sürecine tabidir. Tüm ürünler %100 natürel, bitkisel, BDIH sertifikalı hammaddelerden üretilmektedir. 
Ürünlerimiz paraben, sentetik boya, koku, kimyasallar, Sodium Lauryl Sulfate (SLS), Sodium Laureth Sulfate (SLES), Polyethylene Glycol (PEG), parafin yağları, petrol türevi maddeler ve ölü hayvanlardan elde edilmiş maddeleri içermez. 

1 yorum:

  1. el kremini kullandım. gece yatmadan sürün sabah ellerinize dokunun ne demek istediğimi anlayacaksınız

    YanıtlaSil