23 Temmuz 2013 Salı

Emziren Anneler İçin Rezene Çayı

Her anne bebeğini emzirerirken acaba sütüm yetiyor mu diye endişe eder, bende onlar arasındayım. Şuan oğlum3 aylık oldu, kilo gelişimi gayet güzel gidiyor. Bol sıvı tüketmeye ve anne sütünü arttırıcı çaylar içmeye devam ediyorum.

Şimdi rezene çayını deniyorum, her ne kadar kokusu biraz fazla gibi gelse de anne sütünü artırıcı etkisi nedeniyle gün içinde içilecek çaylar arasında kendisi.

1 fincan kaynamış suya 1 çay kaşığı rezene atıp demlenme bırakarak ve şekersiz olarak tüketiyorum.

Daha önce humananın çayını paylaşmış ve fikirleri almıştım, bu çaydan 2 kutu bitirdim, demleme süresi olmadığı için daha pratik ve tadı rezeneden daha iyi. Gerçi hangisi benim için daha iyi bilmiyorum ama ben sanırım bu tarz çayları içmeye devam edeceğim.

1 yorum:

  1. rezenenin içine braz anason da katarsan mide işlevinin de gelişimine yardımcı olursun. benm bebeğim de 3 aylık önceleri ben içiyordum rezene ve anason sütüm çok iyiydi ama bebeğin gazı için hiç bir etkisi olmamıştı. sonra akşamları 10 ml kadar bebeğe anason veriyordum mışıl mışıl uyuyordu.kıvranmadan . şimdi ben de rezeneye başlamayı düşünyrum tkrar çnkü sütü arttırmakta oldkça faydlı

    YanıtlaSil