24 Haziran 2015 Çarşamba

Sandalye / Sehpa Boyama

Günaydın gül yüzlü sevdiğime 
Günaydın yeryüzünü aydınlatan yeni güne 
Günaydın gün görmek için bekleyene 
Günaydın, günaydın, günaydın 
__Nazım Hikmet

 
Boyama işine devam ediyorum, sandalye çook eski bir sandalye ilk önce bir güzel yıkandı ve kurumaya bırakıldı sonra çok pürüzlü bir yüzeyi olduğu için biraz zımpara atıldı daha sonra da 4 kat boyandı. Şimdi kitaplığımın yanında dekor olarak duruyor ama sağlam yani, isteyen oturabilir. =))
Bu sehpayı belki hatırlarsınız daha önce ortasında ki kuru çiçekleri çıkarıp tüllerden yaptığım gülleri içine yerleştirmiştim. (Merak eden buradan bakabilir.) 






Sehpa da aynı şekilde zımparandı, iki renge boyandı, odanın orta yerine konduruldu.
Zevkli iş boya yapmak birde kurumasını beklemek olmasa =)) 


Birde bu fiskos dediğimiz sehpayı boyadım beyaza.
Bence beyaz hem daha kibar duruyor, hemde toz tuttuğunu daha az belli etmesi açısından seviyorum.


Boya olarak Polisan X1 kullanıyorum. Bende diğer ev mobilyalarını boyayan blog yazarlarından gördüm, onların tavsyesi ile işe giriştim. Kokusu yok denecek kadar az, su bazlı, kolay sürülüyor ama vernik istiyor. Boyayı çok kalın yaparsanızda tırnak darbesi ile kalkabiliyor. Zımpara mutlaka şart yoksa boya hem tutmuyor hemde katman katman duruyor hoş görünmüyor.

11 yorum:

  1. Allıhmm sanki benim ktiaplığıma bakıyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapların çoğunu senin yorumlarına bakarak aldım zaten, ne zaman kitap alıcam senin bloğuna ışınlanıyorum hemen. =))

      Sil
  2. Ellerine sağlık, ne güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, tamda kafa dengim bir ortama ugramısım nette gezinirken :) evde kücük büyük yeniliklerle objeleri beyaza dönüstürmek en büyük keyfim benimde. O yüzden banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar...
      Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim.

      Sil
    2. Beyaz renk eve rahatlık ve genişlik veriyor cok keyif alıyorum bembeyaz ortamda ellerinize emeklerinize saglık orta sehpayada bayıldımm :)

      Sil
  4. Biz de bir şeyler boyadık beyaza ohh ferah ferah oldu:) kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, beyazın mekanlara verdiği ferahlığı hiçbir renk vermiyor. Teşekkürler Hatice Abla.

      Sil
  5. bu sıra ben de boyama duygularım depreşmekte fena tutuldum .güle güle kullan çok yaratıcı.
    ben de bloğuma beklerim
    http://bendencesitlemeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil