9 Ocak 2012 Pazartesi

Galeta Unlu Çiçek Poğaça


Kızım için poğaça tarifi ararken buldum bu tarifi. Görünüşü çok hoşuma gittiği için tabi hemen denedim. İçinde sirke olduğu için poğaça yumuşak değilde gevrek oluyor. Birde pişirirken zeytin tuzsuz olmalı çünkü pişirirken içindeki su miktarı azaldığı için benim zeytinler çok tuzlu olmuş.

Tarifi bu blogtan aldım. Hem çeşitliliği hemde görsel zenginliği bakımından çok güzel bir blog. Genelinde tarif bulunsa hobi ve pratik bilgileri verdiği konuları da var. Bence incelemeye ve takip etmeğe değer bir blog.

4 yorum:

  1. ellerinize sağlık .çok hoş duruyor....

    YanıtlaSil
  2. Nefis görünüyor ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. Tekrar selam,
    Aklıma gelsi. Çok güzel şeyler dikiyordun ben çok beğeniyorum. Neden ara verdin?

    YanıtlaSil
  4. Selam suhuba
    Bir ara dikiş makinam bozuldu 2 ay serviste kaldı. Bende boşladım tabi dikiş dikmeyi. Ufak tefek pratik dikişler ve kızıma birşeyler dikmiştim onları eklerim yakında. İlgin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil