3 Ocak 2012 Salı

PhotoScape'ye Yeni Yazı Karakteri Yükleme


Aslında yüklenen bu karakterler bilgisayarınıza yükleniyor. Word programında, photoshopta ve photoscapede vs. vs. kullanılabiliyor.

Yazı karakteri yüklemek için farklı siteler var ama ben genellikle bu siteyi kullanıyorum.

***Yazı karakterini beğendikten sonra sağ tarafta yer alan download butonuna tıklayarak bilgisayarınıza indiriyorsunuz.


***Sitede zip dosyasından hangilerinin çıkarılacağı gösterilmiş zaten. 


 *** Daha sonra denetim masasında bulunan Yazı tipleri klasörünü açıyorsunuz ve gösterilen bu dosyaları içine atıyorsunuz. Kendisi kaydediyor.


İşte bu kadar basit... Artık yeni yeni karekterler yükleyerek istediğiniz yazıyı zevkle yazabilirsiniz...


2 yorum:

  1. aynen canım bende bu siteyi kullandım uzunca bir süre şu anda binlerce karakter var bilgisayarımda,hangisini seçeceğime karar veremiyorum bazen:)
    bilgilendirdiğin için tşkler ;)
    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Insan yazi çesitleriyle ugrastigi zaman bayagi keyifli oluyor ve seçim yapmasi zorlasiyor. Ben eskiden çok ugrasirdim. Simdi o kadar çok ugrasamiyorum.

    YanıtlaSil