28 Ocak 2013 Pazartesi

Kuş Kafesi Yenileme -DIY-

 Kızım hep bir evcil hayvan isterdi, kız kardeşim de muhabbet kuşu getireceğini söylediği zaman çok eskiden kalma kafesi aramaya koyulduk. Kafesi bulduk bulmasına ama üzerinde boya namına pek birşey kalmamış, her yeri sağlam olmasına rağmen telleri boya atmış ve paslanmıştı. Bende nalburdan sprey boya ve zımpara aldım, aslında sünger zımpara sordum ama yokmuş bende kağıt zımpara ile kafesi bir güzel zımparaladım, tekrar temizleyip kuruttuktan sonra balkonda boyamaya başladım. Hava rüzgarlı olduğu için bayanın yarısı havaya karıştı ama yine de 200ml boya ile bir kafesi boyayabildim.

Öncesi ve sonrası gördüğünüz gibi...
Kafesin kendi iç aksesuarları var ama onlar da kafes gibi zaman aşımına uğradığı için onları yeni olarak temin etmek istiyorum.
Bu da ağaç dalından doğal tüneğimiz. Gagasını temizlemek için doğal ağaç dalı daha uygunmuş.
Şimdi sıra geldi bu kafese örtü dikmeye, her şeyi hazır olup kuşumuz geldiği zaman bitmiş hali ile yine karşınız da olurum...

3 yorum:

  1. Ben de bir kuş kafesi yenilemiştim, seninkinin sonucunu da merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de beyaz vernik ile boyadım bi sorun olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konularda uzman değilim ama sorun olmaz sanırım.

      Sil