2 Aralık 2013 Pazartesi

ARTISTRY essentials Cilde Parlaklık Katan Arındırıcı Jel

 
Doğum yapalı 8 ay oldu, yüzümde çıkan doğum lekelerine karşı bu üründen yardım alıyorum.
Cilde parlaklık akatan arındırıcı jeli haftada iki defa kullanıyorum, içinde kum gibi minicik taneler var. Bu tanecikler sayesinde cildi ölü hücrelerden arındırıyormuş. Her ürün gibi bunu da düzenli kullanmak lazım ama ben her zaman ki gibi ihmal ediyorum. Ama kokusu çok hoş bayılıyorum, yüzümü yıkadıktan sonra cildimde bıraktığı temizlik hissini de seviyorum.

Özellikleri:

  • Donuk ve Mat görünen cildi yeniden canlandırır
  • Tek bir pratik üründe cilt yenileyici ve temizleyici olarak çalışır
  • Cilt yumuşak ve mükemmelce parlatılmış hissedilir
  • Cilt dokusunu geliştirir ve ince çizgileri fark edilir derecede rahatlatır
  • Canlandırıcı bir mandalina ve böğürtlen kokusuna sahiptir
  
Daha fazla bilgi almak için buraya bakabilirsiniz.
 

1 yorum: