16 Aralık 2013 Pazartesi

Dalin Hipoalerjenik Yumuşatıcı


Bebeğimiz için her zaman en iyisini isteriz, ben oğlum doğmadan önce çamaşırlarını yıkamak için dalin sıvı deterjan almıştım ve çok memnun kalmıştım. Bana göre ekstra bir yumuşatıcıya gerek yoktu zaten deterjandan dolayı çamaşırlar yumuşak çıkıyordu. Ama yine de yumuşatıcıyı alıp denemek istedim. Burada ki çeşme suları çok kireçli olduğu için çamaşırlara yumuşatıcı kullanmam gerekiyor. Yoksa her yıkamada çamaşır biraz daha sertleşiyor. 


Kokusu deterjan gibi çok güzel, oğlumu da hiç rahatsız etmedi. Sevdik biz bu ikiliyi...
Bazen ben bile kendi çamaşırlarıma kullanıyorum, kokusuna bayılıyorum. Eğer sabun tozumu sıvı deterjan mı diye düşünürseniz, bu ikiliye de yer verip denemenizi tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. Bende tereddütte kalmıştım alsam mı diye ama yazını okuyunca almaya karar verdim.
    Ayşe tok

    YanıtlaSil