17 Mart 2014 Pazartesi

Doa Kozmetik Alışverişi

Doa kozmetik sitesini bilenler bu sitenin dünya kadınlar gününde %50 indirim yaptığını bilirler, işte bende o indirimden fayadalanarak almak istediklerimi almış bulunmaktayım. Biri hariç aldıklarımın hepsi cilt üzerinde kullanmak için.

Doğumdan sonra yüzümde lekeler kaldı, zaten önceden de var olan lekelerimle bir savaş içerisindeydim. Hep almayı düşündüğüm ama kullanımına güvenemediğim kimyasal peelingleri (TCA %15 ve glikolik Asit %15) en sonunda aldım. Uygulamadan sonra kullanmak üzere E ve C vitamini. C vitamini toz halinde olduğu için lavanta yada gül suyunun içine koyarak çözülmesi sağlanıyor. Ve uygulamam bittikten sonra kullamak üzere aldığım zencefil sabunum ve ton düzenleyici serum. Melisa kremini hediye olarak koymuşlar ve keten torba da çıktı içinden, teşekkür ederim.

Birde keratinli saç bakım maskesi aldım. Saçlarımda boya olmadığı için güzel etki edeceğini düşünüyorum. Hepsini kullandıkça deneyimlerimi burada paylaşırım artık. Bakalım aldığım ürünler ne kadar doğal ve ne kadar etkili olacak.

1 yorum:

  1. Ben c vitamini yani. Askorbil asiti kullanıyorum çok memnunum kendime glikolil asitli peeling yaptım yağlı bir cildim olduğu için onu da çok seviyorum siz de sonuçları paylaşırsanız süper olur :)

    YanıtlaSil