9 Ekim 2009 Cuma

Bardak Kutusunu Atmayın


2 hafta önce su bardağı almıştım, bardakları çıkarınca birşey yaparım diye kenara koymuştum.
Daha sonra aklıma geldi ne yapayım diye. İçindeki bölmeyi hiç çıkarmadım dikiş dikerken en çok ne lazım oluyorsa bunun içine atarım diye düşündüm. Çiçekli yapışkanlı kağıdım vardı hemen onunlar dışını kapladım. Acaba kumaşmı kaplasaydım!
Neyse çok pratik oldu benim açımdan aldığımı işim bitince kurunun içine atıveriyorum.

Tabi bundan sadece dikiş kutusu olmaz dimi :)
Bölmelerine farklı takılar konulabilir, yada kozmetikler bir arada toplanabilir.
Artık en çok neyi kullanıyorsanız, tabi kutunun içine sığacak şekilde yerleştirebilirsiniz. Benim kullandığım 6.lı su bardak kutusu, 12.li çay bardağı alıp onuda takı kutusu yapmayı istiyorum.
Süsleyip püslemekte her zaman ki gibi zevke kalmış...

14 yorum:

  1. harika fikir en kısa zamanda bardak alıyım barı ellerine sağlık bence kumaştan bu daha ıyı ve pratık :)hem uzerı naylon gıbı ya tozuda alınabılır :)
    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve kullanışlı olmuş iyi fikir canım...

    YanıtlaSil
  3. Çok kullanışlı görünüyor canım, ellerine sağlık ;))

    YanıtlaSil
  4. cok mantikli :) tuttum bu fikri ;)

    YanıtlaSil
  5. cok mantikli :) tuttum bu fikri ;)

    YanıtlaSil
  6. Keşke atsam valla, ben bu tip kutuları biriktiyorum bir işime yarar diye. Hakikaten de senin yaptığın gibi değerlendiriyorum çok da işe yarıyor senin ki de çok kullanışlı olmuş ama benim evde bu defa biraz fazla kutu birikti galiba:):)

    YanıtlaSil
  7. Karabidikim
    Teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim.

    Tetesal
    Teşekkürler canım

    Antigone
    Teşekkür ederim.

    Demet Sen
    Sağolasın canım.

    Smyrnote
    Bende atamıyorum, hiçbişey koymasam bile ayakkabı koyuyorum.

    YanıtlaSil
  8. ne güzel fikir.hiç düşünmemeiştim.çay bardağı almam lazım hemen :) ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. ne guzel bir fikir.. tam annemlik :)) guzel bir hafta sonu diliyorum medinem

    YanıtlaSil
  10. Ay atarmıyız hiç? Daha bugün bir ayakkabı kutusu aldım ayakkabıcıdan.İstedim resmen yani.Bu işler beni çöpçüye çevirdi ayol.Çok güzel olmuş.Kullanışlı.

    YanıtlaSil
  11. keşke bulsamda bu yapışkalı bantlardan kaplasam .harika bir fikir

    YanıtlaSil
  12. Ebruli
    Çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim.

    Tasarım mekanı
    Teşekkür ederim canım...

    Neduk
    Valla bazen bende istiyorum.
    Bizimkisi tasarım :))

    Karemel Mutfak
    Kırtasiyelerde satılıyor olması lazım canım.

    YanıtlaSil