30 Aralık 2009 Çarşamba

Paketler Karışmış

İyiki bir hediye verelim dedik, onunda paketlerini karıştırmışlar.
Burada ptt.deki görevli bayan bir başkasının yerine gelmiş herşeyden bi haber öylece dolanıyor etrafta. Paketlerin girişlerini merkezden yapmak lazım dedi tamam dedik, takip numaralarını o zaman belli olurmuş. Paketleri karıştırmış göndermemiş. 3 gün sonra beni görünce aklına gelmiş yuh yani... Sanırım paketler pazartesi günü gönderilmiş, ama yine takip numarası yok. Yarın ellerinde olurmuş bu kadar da kesin konuştu.


Kızlar umarım biran önce elinize geçer, ve bana geldi diye bir haber gönderirsiniz yoksa ben ptt.yi basıp kendimi memure ilan edicem yakında...

2 yorum:

  1. ohoooo yurtiçiylede bizim o sorunumuz oldu...nasıl ağladım:):) bi sürüüüüüüü çemkirdim kızaaa:):)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun..pztsi ulaşır işallah :)

    YanıtlaSil