13 Mart 2010 Cumartesi

Yaratıcı Blogger Ödülü




Atölye kedi ve Tetesal bana bu güzel ödülü layık görmüşler, kendilerine çok çok teşekkür ediyorum. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Atölye Kedi'nin ahşap boyamalarına hayranım, kendim yapamadığım için :] öylece bakıyorum ama bu işe de el atmam lazım yakında. Bir boş vakit bulayımda ondan sonra tabi... Tetesal ise on parmağında on marifet elinden her iş geliyor, maşallahı var hatunun.

Şimdi bu ödülü aldık ama tabi birde şartları var, bakalım nelermiş...

1. Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

2. Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

3. Ödülün logosunu yayınlayın.

4. 7 yaratıcı bloger ödüllendirin.

5. 7 bloğun linkini yayınlayın

6. Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.

7. Kendiniz hakında 7 ilginç şey yazın

Daha önce kendimiz hakkında 7 ilginç şeyi yazmıştım, bir ara bütün bloglarda vardı :)) Merak eden varsa linke tıklayarak okuyabilir.

Şimdi bu ödülü 7 yaratıcı bloğa gönderiyorum, gönlüm hiç birini ayırt etmiyor napalım şartlar böyle... Gerçi 1 haftadır bloğuma giremiyorum, her blog ödülünü almıştır ama bir bakalım bakalım....

3 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim beni lâyık gördüğün için.Ancak ben ödül ve mim almıyorum.İnan bu ödül bugün üçüncü.Bir furya olarak başlıyor.Hem yetişemiyorum, hem de bir kere okunup unutulacak şeyleri yazmak istemiyorum.O kadar çok blog takip ediyoruz ki, kim benim hangi özelliğimi aklında tutacak.İnanır mısın ben ödül amblemini gördüğüm blogları açmıyorum bile. Ben bir tuhafım galiba. Sen istersen hakkımı sevdiğin başka bir arkadaşına memnuniyetle devrederim.Çok çok teşekkür ederim. Ben de seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ödül için çok teşekkür ediyorum.Aslında bende Neduk ablam gibi düşünüyorum ama yayınlayacağım ilk postuma ödülümü ekleyeceğim.
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim canım asıl ben teşekkür ederim. Bende senin diktiklerine hayranım hepsi çok güzeller, bence de boş zamanın olurda başlarsan harikalar yaratacağına eminim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil