27 Nisan 2010 Salı

Sinir Olmamak Elde Değil !!!


Geçen hatfa makinamı tamire verdim diye yazmıştım ya ,makinamın hafıza kartı yada ne zımbırtı kartı neyse işte o kırılmış, değiştirme maliyeti 150TL.miş, yere düşürüldüğü için de garanti kapsamına alınmıyormuş. Bu makina 1 sene önce yere düşmüştü kafası şimdi dank etti harhaldeki çalışmıyor. Ya 50tl deseler tamamda 150 çok değilmi ya, zaten fotoğraf makinaları bu kadar, yuh yani diyorum. Biraz kabalaştım belki bende farkındayım ama inanın bunlar yumuşatılmış sözler. Tamirat fiyatını duyunca makinamın bana geri gönderilmesini istedim. Elime geçer geçmezde başka bir servise göstermeyi düşünüyorum bakalım onlar kart için ne kadar para isteyecekler, eğer arada %50 fiyat farkı çıkarsada servisi şikayet etmeyi düşünüyorum. Çünkü daha önce de değiştirdikleri makinayı şikayet etmiştim, o yüzden bu kadar fazla maliyet çıkarıyor olabilirler mi?

Sinir oldum çünkü makinamda bu kadar fazla hasar olduğunu düşünmüyorum...
Sinir oldum çünkü istedikleri fiyat bence çok fazla...

Sinir oldum çünkü şu sıralar gerçekten makinaya ihtiyacım var...

Sinir oldum çünkü 1 ay sonra kızımın doğum günü ve o zamana kadar kesin yapılamaz hep böyle problem çıkarır.

Ha bu arada arçelikten buharika almayı düşünüyordum ya, bu sinirle ondan da vazgeçtim. Nasıl olsa aynı model ve özellikleri beko da var.(Gerçi beko ve arçelik aynıymış galiba tam bilemiyorum. ) Anne Kaz.da çok problem yaşamız bir daha arçelik bayisine bile uğramam demişti ya, ben kapısının önünden bile geçmem artık. Hiçbir ürününü de kimseye tavsiye etmiyorum bundan sonra.

Birer birer müşteri böyle kaybediliyor sanırım !!!



11 yorum:

  1. Canım bence çok haklısın sinirlenmekte. Başka yerlere göstermende iyi fikir bence. Olmadı o fiyata zaten yanisi var sıkma canını lütfen, sadece sinirlenip sinirlenip kendimize zarar veriyoruz.

    YanıtlaSil
  2. canım geçmiş olsun umarım en kısa zamanda fotoğraf makinen yapılır ve doğum gününe yetişir. ama anlayamadığım şu arçelik ve fotoğraf makinesinin bağlantısı ne?:)

    YanıtlaSil
  3. aysen@farktal.com.tr27 Nisan 2010 18:18

    Bir teknoloji mağazası çalışanı olarak size tavsiyem lütfen alacağınız ürünü seçerken firmanın yaptığı işlere göre hareket etmeniz.Yani Arçelik beyaz eşya firması ise sadece o ürünleri almanız. Her dala konmuş olması o firmanın ürünlerinin her daim iyi olacağı anlamına gelmez.Fotoğraf makinesi konusunda size tavsiyem bu konu hakkında iyi işler çıkaran;teknik servis konusunda sıkıntı yaratmayacak firmalara yönelmeniz. Nikon,canon,casio bu markalardan fazlaca memnun kalacağınızdan eminim. Ayşen Ö.

    YanıtlaSil
  4. Hafıza kartı takılıp çıkabilen bir şey değil mi benim makinam bu şekilde.. gerçekten sinir bozucu bir durum hep derler bu elektronik aletler biraz şans işi diye öyle mi acaba...?

    YanıtlaSil
  5. sevgili arkadaşım bunların dertleri satana kadar....sonra yok 7 yıl yok beş yl boş...sinir olma çabuk yapılır inşallah

    YanıtlaSil
  6. teknolji arttıkça dayanınıklığı azalıyor malesef.Birazda elektronik eşyalar şans işi olduğunu düşünüyorum.Özellikle kayınvalidemler her eşyasını arçelik alır yıllarca kullanmışlar çünkü.Babamda sonyden çok memnun bu yüzden şans diyorum...

    YanıtlaSil
  7. Sakin olak lazım aslında güzelim, ama fotoğraf makinen için üzüldüm umarım çok para istemez yeni servis. Genelde servisler arasında fiyat farkları çıkıyor, birden çok yere göstermen akılllıca. Sevgiler arkadaşım...

    YanıtlaSil
  8. Canım bencede çok fazla,diğer servisi dene tabii.Ama o da yüksek birşey söylerse o fiyatara fot.makinaları var yenisini almak daha mantıklı..Dilerim biran önce çözersin.Kolay gelsin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Amma da abartmışlar, 150 tl bir makina parası yahu..

    YanıtlaSil
  10. Atölye kedi : haklısın canım, zaten bu aralar herşeye sinir olasım var.

    Kapkara camdan kelebek : Fotoğraf makinamın markası arçelik olduğu için bağlantısı var canım.

    Ayşen:Bilgilendiri yorumun için teşekkür ederim canım, bundan sonra bir ürün alırken 10 defa araştırıpta alıcam.

    Annekaz: Valla bi kart dedi ama hafıza kartı olamaz sanırım belki servis çalışanı ana kart demiştirde ilk önce fiyatı söylediği için geri kalan sözlerinde film koptu bende...

    Aydilber: Haklısın valla, ellerinde makine bile yoktu beğendik diye hemen siparişle getirtmişlerdi.

    Karabidikim : Haklısın galiba sinbo ürünlerim bile arçelikten saha sağlam çıktı.

    Sibel'in hobi dünyası: Bakalım bu vereceğim serviste aynı parayı isterse sanırım elimdeki makinayı hurdaya çıkarıp yeni bir tane almak zorunda kalıcam.

    Nehirce: Umarım bu defa servis makul bir fiyat çıkarırda bende düşünmek zorunda kalmam.

    Tuana: Biraz değil fazlasıyla abarttılar.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, blogunuza, hepsi çok her zamanki gibi güzel aşk da, çeşitli yemek tarifleri,ile genel olarak ilgili meslekler Blog ziyaret
    http://agulhaetricot.com
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    YanıtlaSil