24 Mayıs 2010 Pazartesi

Emzirme Önlüğü + Bez Çantası + Bebek Pantalonu

Fotoğraf makinam hala gelmediği için fotoğrafları çekip yayınlayamıyorum. O kadar çok eklemek istediğim şey var ki...

Kardeşime yaptığım emzirme önlüğü...
Bu emzirme önlüğünü daha önce burda dergisinin arkasındaki reklam bölümünde görüp net.ten araştırmıştım. Daha sonra Anne Kaz.ın eklemiş olduğu konuda karşıma çıktı, bende onun verdiği linki inceleyerek ölçülerini aldım ama tam ölçelerinde değilde kendi kumaşımın ölçülerinde yaptım. Burada ki bayan nasıl yapıldığını fotoğraflayarak anlatmış yapmak isteyen olursa inceleyebilir.

(Önlük çekimi aceleye geldi, ütüsüz çekmek zorunda kaldım kusura bakmayın)



Annesi bebeğini emzirirken görebilsin diye içine 1cm genişleğinde lastik koydum. Bu lastik kumaşın daha dik durmasını sağlıyor.
Bu uğur böcekli çanta ise bez çantası yada biberon emzik gibi bebek eşyalarını toparlamak içinde olabilir. Kumaşım çiçekliydi üzerinede üç boyutlu uğur böceği yaptık şirin durdu. Kolay açılıp kapanması yönünden ise cırt cırt diktim.
Biyasimadahagirdim.blogspot.ta bu çantaların alasını bulabilir ve sipariş verebilirsiniz. Çook güzel çantaları var, anne adayları bakmadan geçmesin derim...

Bu pantalonu ise kurs hocamız elimdeki eski kot pantalonu sökerek kalıbını oluşturdu. Boyu gördüğünüz gibi bir dergi boyu küçücük çok tatlı birşey oldu. Birde minicik cepleri var, (hani çocukların cebine büyüklerimiz parayı sıkıştırıverir ya, bekleriz artık :) kalıbıda varken cebide yapıvereyim dedim.




Küçük yeğenim doğsada bir giyse şu pantalonu kimbilir ne kadar tatlı durur.
Şimdiden mıncıklayıp sıkıştırasım var, birde miss gibi kokar...

4 yorum:

  1. hepsi harika olmuş ellerine sağlık. özellikle de uğur böceğine bayıldım. ben de bebek beklediğim için benim için harika fikirler oluyor bunlar. teşekkürler canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok sevdim aynen çok şey var ama vakit yok şeker, bu arada kumaşları çok modern seçiyorsun kaçmadı :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş, zaman ilerldikçe ihtiyaçlarda teknolojiye ayak uyduruyor, akılımıza gelemeyen bu önlükler yerine yemeni örterdik...daha nice zorluklar tabi...ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. canım neler yapmışsın böyle anca bakma fırsatı buldum hepsi harika bayıldım az kaldı 5hafta sonra teyzesi alıcaz onları senden öpüyorum canım kendinize iyi bakın :)

    YanıtlaSil