9 Kasım 2010 Salı

Leke Kremleri

1-) Naturaline Leke Serumu: Her kadın gibi bende yüzümdeki lekelerden şikayetçiyim iki gözümünde çevresinde lekeler oluştu, bunlar için 6 aydır ne bulduysam denedim diyebilirim. İlk önce eczaneden natureline leke serumunu aldım denemek için sadece bir tane aldım normalde kutu içinde 12 adet var ama çok pahalıya geliyor ben 1 tane aldım onunda fiyatı 15 TL. Ama düzenli kullanmadım ve faydasını haliyle göremedim.

2-)Acnelyse Krem: Bunu internetteki sağlık sitelerinden birinde okumuştum fiyatıda 3,13 TL olunca deneme kararı verdim. Biraz düzenli kullandım diyebilirim. Bu krem cildin üst tabakasını kurutup soyuyor. Böylece lekelerinizden kurtulmuş oluyorsunuz. Gece sürmeniz önemli çünkü güneş ışıkları cildinizi daha kötü bir hale getirebiliyor. Gündüz ise en az 30 faktörlü güneş kremi kullanılması öneriliyor. Şimdi lekelerim biraz hafiflemiş durumda... Ablam daha düzenli kullandığı için onun cildindeki lekeler daha da azaldı...

3-)Tritone Krem : Bu kremi ise cilt doktorum verdi henüz açıp kullanmadın, sağlık kurumları karşılamıyor 59TL fiyatı var ve kapağı açıldıktan sonra 6 aylık bir ömrü var. Bu krem için şuan yorum yapamıyorum ama net.te kullanımı ile ilgili bir sürü yorum yazılmış kiminde işe yaramış kiminde işe yaramamış.

4-) Bepanthen Krem: Bunuda tahriş olup kızaran yerlere sürüyorum, çünkü kremler cilt tabakasını soyuyor bende onlardan kurtulmak için mecburen oynuyorum :(
Fiyatı 5TL.

5-)Kayısı çekirdeği yağı: Bunu http://caddemoda.blogspot.com.da görmüştüm ve tabi hemen almaya karar verdim. Onun cildine çok iyi gelmiş bende denemeye karar verdim. Faydasına gelirsek: Kayısı çekirdeği yağı, yüz temizliğinde kullanılır. Akneleri temizler, cilde canlılık verir. Yaşlanma ile ortaya çıkan kırışıkları giderir. Cildi nemlendirici özelliğe sahiptir

6-)Ceviz yağı: Faydaları; Ceviz yağı yüz lekelerinin üzerine sürülüp masaj yapılırsa lekeler yok olur. Vücudu besleyip güçlendiriyor. Cildi nemlendirir ve elastikiyetini korur.Kuru ciltleri besler ve yumuşatır.

7-)Badem yağı: Kuru ve çatlak ciltleri çok olumlu etkiler ve pürüzlerini giderir.Antioksidan e vitamini yönünden oldukça zengin olan bu özelliği ile yaşlılık etkilerinden ve pek çok hastalıktan koruyucudur.

Bu yağları ise hem cildi güzelleştiriyor hemde kuru olan cildim acnelyse krem ile daha fazla kuruduğu için cildimi rahatlattıkları için kullanıyorum. Hepsini eşit ölçüde cam olan ufak bir şişeye koydum böylece hepsinden faydalanmış oluyorum... Her birinin fiyatı 5 TL...

(Not: Başlıkların hepsine konu ile ilgili olan linkleri ekledim daha fazla bilgi sahibi olmak için üzerlerine tıklayabilirsiniz.)




Bunlarda kullandığım güneş kremleri Seba Med.i cilt dokturu vermişti diğerini ise kızım için oriflameden ben almıştım, tarihleri geçmesin diye hangisi elime geçerse dışarı çıkarken onu sürüyorum.

İşte ben böyle yüzüne ne bulursam sürerim modunda bir haldeyim. Ama acnelyse krem için düzenli kullanıldığında işe yarıyor diyebilirim. Biraz kurutuyor ama destekleyici ürünler ile bununla başa çıkabiliyorum. Fiyatının da çok uygun olması cabası...

51 yorum:

  1. Tam benim aradığım bilgileri içeren bir yazı olmuş! Çok çok teşekkürler!
    Ama ben nereden bulabilirim ki kayısı çekirdeği yağını:(

    YanıtlaSil
  2. Birşey değil canım. Bu yağları genelde aktarlarda bulabilirsin ama eczane ve büyük marketlerin kozmetik bölümlerinde de olabiliyor, umarım bulabilirsin...

    YanıtlaSil
  3. Nergiz harika bir derleme olmuş bu yazı, yeni kullanmaya başladığım ve yüzümdeki lekeler için inanılmaz hızlı sonuç aldığım bir krem var "dcl skin brightening" eczanelerde var öneririm mutlaka denemelisin...

    YanıtlaSil
  4. Ben de lekelerle uzun zamandır uğraşıyorum .Sizinkilerden Tritone'u düzenli iki ünite kullandım. malesef işe yaramadı. Kayısı çekirdeği yağını iki yıldır düzenli kullanıyorum. Cildim sizin gibi kuru, nemlendirici gibi geceleri kullanıyorum.iyi geldiğini söyleyebilirim. Ceviz yağı tavsiyenizi deneyeceğim , iyi bir fikir gibi geldi . Kimyasal peeling e gittim. Maselef ikinci seansta yüzümü yaktılar bir de yanık lekeleriyle uğraştım aylarca..Düzenli olarak LA ROCHE posay 50 lik güneş kremi kullanıyorum. Velhasıl ben lekelerden çok çekiyorum.. Şu güneş biraz azalsın, lazer ile leke tedavisine başlıyorum. İşe yararsa sizlere de haber veririm. Gerçekten leke ile yaşamak bir işkence gibi :(

    YanıtlaSil
  5. touch the sky :Teşekkür ederim canım... Şu önerdiğin kremi net.ten bir araştırayım bakalım merak ettim...

    YanıtlaSil
  6. Serpil: Net.ten okuduğum kadarı ile tritone kullanımı farklı yapıda ciltlerdeki iyileşme sürecide farklı oluyormuş. Kimyasal peelingi iyi diyorlardı ama sende işe yaramamasına üzüldüm. Umarım lazer tedavisinden olumlu bir sonuç alırsın canım...

    YanıtlaSil
  7. canm ben de güneş kremi olarak tavsiye edeceğim bi krem var, La roche posay.. 50 faktörlük olanı, hem cildinde beyaz bi tabaka oluşturmuyo, su gibi emiliyo, hem olağanüstü koruyucu ( çilli biri olarak güven bana :) hem de terleyince gözeneklerden akmıyo ( plajda rezil oluyosun diğer kremlerle..) bi paketi bi yıl gidiyo, yaz kış kullanıyorum çook memnunum. 3 yıldır..
    sevgileer.

    YanıtlaSil
  8. Modavesaire: Güneş kremi tavsiye etmen çok iyi oldu ya, bende net.ten sağlam birşeyler araştırıyordum. Şimdiden liste oluşturmaya başladım seçenekler için senin önerdiğinide listeye yazıyorum. Cildim için hangisi en uygunsa eczacıma danışıp onu almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Canım bu harika derleme için çok teşekkürler. Ama ben Tritone'u ve kayısı yağını kullanmama rağmen gerçek sonuç alamadım. 15 gündür Drula Leke Çil Kremini eczacının tavsiyesi ile aldım.şimdilik bayağ bir etkisini gösterdi bende, memnunum

    YanıtlaSil
  10. lekeler için en etkilisi Herbal Mix Salyangoz kremi her marka 2 tip üretiyor bir tanesi normal diğeri herbal mix özellikli sizin alacağınız bu normali bu kadar etkili değil

    YanıtlaSil
  11. Şule canım nerden aldın Drula leke kremini. 2008 ekadar bende kullanmıştım yaklaşık 3 yıl kadar ve çok memnundum. Cevap verebilirsen sevinirim canım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. melda yıldız12 Temmuz 2011 12:04

    arkadaşlar ilvinanın leke kremi çıkmış yeni...duydum hemen aldım. çok övdüler bayağı işe yarıyormuş dediler.ilk kullanımdan itibaren lekelerin rengini açmaya başlıyormuş hakikaten fark etti daha yeni kullanmaya başlamama rağmen...çok memnunum tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  13. ARKADAŞLAR 2010 DA PİYASAYA ÇIKAN BİR ÜRÜN VAR. KULLANDIM.ÇOK DA MEMNUN KALDIM YAVSİYE EDERİM.ELLERİMDE VE KOLUMDA GÜNEŞ LEKELERİ VARDI, 1 AY İÇİNDE NEREDEYSE ESER KALMADI...MERAK EDENLER İÇİN İLVİNA LEKE KREMİ

    YanıtlaSil
  14. benim tavsiyem de biotaches emülsiyon ve maske. kullandım çok faydasını gördüm isteyenler rahatca deneyebilir.

    YanıtlaSil
  15. Pınar hanım tavsiyenizi dikkate aldım bakıyorum başka yerlere de bütün kullananlar memnun bu biotachesten ben de başlayacağım

    YanıtlaSil
  16. başlayabilirsin canım gerçekten ben çok memnunu hala kullanıyrm ama 1 ayda gözle görülür bir azalma oldu doğrusu..

    YanıtlaSil
  17. başlayabilirsin canım gerçekten ben çok memnunu hala kullanıyrm ama 1 ayda gözle görülür bir azalma oldu doğrusu..

    YanıtlaSil
  18. naturaline leke serum ve kremini kullanan var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  19. yüzümde güneşlekeleri var ortalama 6-7 yıldır kullanmadığım ürün kimyasal peeling lazerde dahil hiç bir sonuç alamadım laroche posay 50 kullanmaya başladığımdan bu yana yenileke oluşmadı cildim ayny zamanda çok kuru ve hassas nasıl geçer bu lekeler bilen söylesin lütfennnnnn

    YanıtlaSil
  20. yazınızı okurken dikkatimi çekti, bademyağı resminin üzerinde tatlı badem olduğu belirtilmiş bildiğim kadarıyla tatlı badem saçları gürleştirmek için kullanılır, acı badem yağı ise çatlaklar için...o karışımı cildinize sürmeden önce bunun doğru olup olmadığını kontrol ederseniz (çünkü şu an emin olamıyorum)cildinizde tüylenme yapma ihtimalinden korunmuş olursunuz...

    YanıtlaSil
  21. Adsız: Leke kremleri de cilt tipine göre iyileşme sağlıyormuş sanırım. Ama ben expigment.ten memnun kaldım onu denebilirsin.

    YanıtlaSil
  22. Gabrini: Haklısın badem yağı, saçı ve kirpikleri gürleştiriyor. Ama bazı leke kremleri cildi kurutupta soyduyor. Bunun içinde cildin daha fazla neme ihtiyacı oluyor. Ben badem yağını soyulmaya başladığı zaman cildimi nemlendirsin diye sürüyorum. Ve her zaman sürmediğim içinde tüylenme olmadı.

    Ama uyarın için teşekkür ederim... Dikkatli bir yorumcusun...

    YanıtlaSil
  23. MERHABA,LEKER İÇİN YAZILANLARI OKUDUM.HEPSİ GÜZEL BİLGİLER.FAKAT BENIM PROBLEMIME COZUM OLABILIRMI BILMIYORUM.....BENIM BIYIK BÖLGEMDE SONRA OLUSAN MOR ŞEKLINDE LEKELERIM VAR LAZERLE SOYMA İŞLEMI YAPTIRDIM...10 SEANS KIMYASAL PLEENG YAPTIRDIM AZALDI AMA KOMPLE GİTMEDİ LEKER....ÖNEREBILECEĞİNİZ BIR ILAÇ BIR KREM VARMIDIR BİLGİLERİNİZİ RİCA EDERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lekelerinize ne iyi gelebilir bilemiyorum, kimyasal pleeng etkin bir leke çıkarma yöntemi diye duymuştum. Bu işlemden sonra cilt nasıl bir kremi kabul eder buna cilt uzmanları karar verir sanırım. Umarım yorumunuzu okuyup bu konuda yardımcı olacak başka arkadaşlarda yorum yazar.

      Sil
  24. izmirde kemeraltında sıhhat eczanesinin tyaptığı özel bi krem var fiatı cok uygun ve cok etkili izmirde bilmayan yok kremi bilginiz olsun

    YanıtlaSil
  25. merhabalar bende kendi kullandıgım , yoko leke seti olarak satın aldıgım ürünle ilgili yorum yapmak istedim. 20 gün oldu lekelerim açılmaya başladı çok memnunum ve çok araştırdım içinde bitkisil arbutin varmış yani bitkisel bir ürün web sitelerini inceledim çok şaşırdım çok faydalı çok ürünleri var şimdi saç maskesini ve saç yagını alacagım yıpranmış ve kuru saçları besliyormuş saç kırılmalarınıda önlüyormuş

    YanıtlaSil
  26. İzmir'deki Sıhhat eczanesinin leke kremini buradan okuyup aldım, yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum, yıllardan beri çok fazla sayıda yöntem denedim güneş lekelerim için, hiçbiri bu kadar etkili olmamıştı, lekelerimin çoğu gitti veya rengi çok açıldı 3 haftada, 25 yıldır varmış bu krem ve başka şehirlere de kargoyla gönderiyorlarmış, üstelik fiyatı da çok ucuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kremin adını yaza bilirmisiniz veya netten nasıl bulabilirim

      Sil
    2. ECZANENİN TELEFON NUMARASINI YAZARMISINIZ

      Sil
    3. merhabalar kremin herhangi bir ismi yok ama etkiside yok bende aldım ürünü benim bıyık bölgemde yaklaşık 6 önce sir sonrası we güneşinde etkisiyle kahwerengi leke oluştu.erken müdahale etmek istedim ewde ne iyi gelirse deneedm ama aksine dahada belirginleşti en mantıklısı bir dermatoloğa gitmek dedim we 1 ay önce gittim la roche-posay mela-d werdi 2 ay kullanmamı tekrar kontrole gitmemi söylediler 1 ayım war gitmeme ama şunu söyleyebilirim ciddi bir renk açılması war doktorum hemn geçmesi uzun sürer ama kesinlikle geçer dedi ki bu kremin etkisi sonradan kesin çözüm kullanan çoğu kişiden aynı şeyleri duydm erken müdahale çok önemli herkese geçmiş olsunn diliyorummm

      Sil
    4. VALLA BENDE KULLANDIM SÜPER BİR KREM İSMİ BALCOVA GECE KREMİ DİYE GEÇİYOR HERKEZE TAVSİYE EDERİM VE TÜRKİYENİN HERYERİNE KARGO YAPIYORLAR.

      Sil
  27. merhabalar bende bir ay önce co2 lazer yaptırdım dudak üstündeki ada lekelerim tamamen geçti fakat göz cevremde lekeler oluştu çok koyu diil ama koyulaşacak diye korkuyorum :( solante 50 güneş koruyucusu kullanıyorum ..izmir sıhhat eczanesinden bende spariş ettim bugün o kremi 20 ml 7.5 tl bide kargo ücreti tabi deneyip yazıcam herkese lekesiz günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkisini gördünüz mü ne durumda şuan ?

      Sil
  28. İzmir Sıhhat Eczanesinden Leke Kremi Alıp Kullanan Arkadaşlardan yorum Bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK GÜZEL Bİ KREM TAVSİYE EDERİM .

      Sil
  29. bende kullandım süper birşey herkese tavsiye ederim kemeraltında sıhhat eczanesi

    YanıtlaSil
  30. EVET BENDE KULLANDIM COK İYİ BİR KREM VE HERYERE KARGO YAPIYORLAR TEL BİLMEYEN ARAKDAŞLAR VERİYORUM 02324253142 SIHHAT ECZANESİ

    YanıtlaSil
  31. Sihhat eczanesinden ben de aldim bu kremi. Ufacik bi kutu ama cok yogun bi krem o yuzden cok bereketli. Yuzumdeki lekeler icin henuz bisey diyemiycem cunku 3-4 gundur kullaniyorum. Ama sivilcelere de iyi geldigi kesin. İri iri sivilceler vardi yuzumde ve sivilce lekeleri. Sivilce lekeleri ufaldi sivilceler gecti. Gunes lekelerime de kesinlikle iyi gelicegine inaniyorum. Doktor formuluymus. Herkese sifa olsun. Kimyasal peeling ve denemedigim krem kalmamisti. Hepsi hikaye arkadaslar ! Bu krem 7.5 lira. Diger seylere dunyanin parasini verdim. Eminim siz de oyle. Bu kremi deneyin. Hepimize sifa olsun...

    YanıtlaSil
  32. sıhateczanesinde dün geldi krem geceeczacının söylediği üzre lekeli bölümlere ince 1 tabaka sürdüm ve yattım bulaşmaması için neredeysetüm gecekıpırdamadım sabah sonuç ilk günden alınmaz ama diyerek hemen aynaya baktım lekelerim kıpkırmızı ciğer gibi sanki yüzüme ütü basılmıştı derim büzüşmüş şoktayım hemen eczacıyı aradımyüzüme bepanten sürmemi iyileştikten sonra istersem ilaca devam edebileceğimi söyledi önümüz bayram bu kısa sürede geçermi sanmıyorum hayallerimyıkıldığı gibi bayramım rezil oldu gibi şimdiden ilaçı tekrarkullanırmıyım sanmam ilk günden böyle olması bilemiyorum paylaşmak istedim hepinize sevgiler ,lekesiz günler ve şimdiden iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  33. merhabalar krem dün geldi vehemen gece eczacının dediği gibi ince1 tabaka sürdüm sabah olmak bilmedi ilk günden 1 sonuç alırmıyım diye yüzlercedeneyim ürün hep yeni bir umut.Neysesabah hemen aynaya baktım faciadaha önce ilk yıllarsaexpigment uygulaması sonucuyla aynıydı lekelerim kıpkırmızı şişmiş ve yanık görünümünde büzüşmüştü ne yapmam gerektiğni bildiğim halde eczacıyıaradım bepanten sürmemi ve düzeldikten sonraistersem ilça devam edebileceğimi söylediüzgünüm çünkü 1kaçgün sonra bayram bu kısa sürede yüzüm iyileşmez hayallerim 1 kez daha yıkıldı ve eve kapandığımla kaldım paylaşmak istedim sizler lekesiz bir yaşam ve şimdiden iyi bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  34. Ben dermycin leke kremini kullandım hiçbir faydasını görmedim.Temizleyici losyonu da cildimi çok kuruttu.80 liram araya gitti. Firma da, o işle ilginenler işten ayrıldı gibi bahanelerle ürününe sahip çıkmıyor.

    YanıtlaSil
  35. En iyi krem diye birsey yok kesinlikle yalan sivilcelerm ve cillerim cok sayida ne kullandmsa gecmedi.

    YanıtlaSil
  36. Hicbir ilac faydali degill

    YanıtlaSil
  37. Az biraz açılma gözlemledim ben. Ama bir mucize beklemeyin bu Tritone forte kremden.

    YanıtlaSil
  38. Ayca 27 mart pharmaceris gece kremi kullandim hic faydasini gormedim tavsiye etmiyom sakin alnayin cokda pahalli

    YanıtlaSil
  39. Bende dermaderm gece ve gündüz leke kremi kullanıyorum bir hafta oldu başlayalı henüz bir fark yok bu krem de de arbutin var bakalım hayırlısı

    YanıtlaSil
  40. yumurta akına limon sıkıp srünce iyi geliyormuş...denemedim ama bende de başladı yarın denemeyi düşünüyorum alın ve şakaklarımda koyulaşma başladı :((

    YanıtlaSil
  41. Selam sitenizi ilk defa ziyaret ettim.Bende mucize arıyorum. Lekeler çizgiler ve çenemdeki yağ butonlarına Sıhhat eczanesi 'nden alınan krem bana iyi gelirmi acaba:(

    YanıtlaSil
  42. Bende leke cizgi yağ butonları muzdaribiyim acaba sıhhat eczanesi kremi işe yararmı denemediğim krem kalmadı ama insan işte ümitlerle satılıyor.

    YanıtlaSil
  43. Kızlar çok etkili bir krem var ben satışını yapıyorum ve kullananlar çok cokk memnun

    YanıtlaSil
  44. Kızlar lekeler için çok etkili bir kremin satışını yapıyorum kullananlar çok cokk memnun kalıyor ve yüzlerce müşterim oldu bu krem sayesinde.zahide.26@hotmail.com

    YanıtlaSil