21 Ocak 2012 Cumartesi

Gömlek Süsleme -DIY-

Gömlek süslemek için en basit olarak yapılan bu çiçek modelini tercih ettim, orta yerini kapatmak içinde inciler kullandım. İlk önce direk gömleğe dikmeyi düşündüm ama yıkama esnasında çiçeklerim deforme olup incilerin kopmaması için arkasına yaka iğnesi takmaya karar verdim. Şimdilik çiçekleri toplu ile takıp fotoğrafladım.

 Düz bir gömlek yada tişörtünüzden sıkıldıysanız sizde benim gibi çiçeklerle süsleyerek kıyafetlerinize biraz hareket katabilirsiniz. Renk renk çiçekler kullanarak kıyafetinizi biraz daha spor tarza yaklaştırabilirsiniz. Ya da çiçeklerinizi tül kumaştan yapıp biraz daha romantik bir kıyafet yaratabilirsiniz...
Arkası iğneli olunca çiçekleri de istediğiniz yere monte edebilirsiniz. Boynuma fular yada kolye taktığım zaman çiçekler kapatmasın diye apolet gibi omuzlarıma takarım dedim.

Siz nasıl buldunuz?
Basit ama ufak değişikleri ben her zaman sevmişimdir :))

11 yorum:

  1. ooooo bayıldımmm!! çok yakında satışa sunacağım sed style clutchlar için kullanacağım bu fikri ;)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık.kendin yaptığının hazzı hiçbirşeyde yok.güzel günlerde kullan çicekleri bende denicem:))

    YanıtlaSil
  3. Şahane görünüyor.En kısa zamanda denemeliyim mutlaka =)

    YanıtlaSil
  4. Bazen küçük dokunuşlar şık tasarımları ortaya çıkarıyor bu da onlardan biri.Çok hoş olmuş banada beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım bence hem şık hem de çok kullanışlı,ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Beautiful!!!!
    Besos, Marcela

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. ben çiçek yapmaya doyamıyorum. yakma güllerden sonra bunu da denemeliyim tesekkürler :) güzel fikir

    YanıtlaSil