19 Nisan 2015 Pazar

Maggi Çorba Çeşnisi Deneyimi

Sanırım FikriMühim'i bilmeyen yoktur bu maggi çorba çeşnilerini denemem için bana da gönderdiler. Paket içeriğinde kapakları ile beni cezbeden saklama kutuları, saklama kutularının içinde ise tavuk ve et çeşnisi çıktı. Ve yanında tanıtımı bulanan broşürler vardı. Broşürün içinde ise hem tavuk hemde et çeşnisi ile birlikte kullanabileceğimiz çorba tarifleri.

Tabi denemeden önce hemen broşür şöyle bir incelendi.
Mutfakta çorba yaparken yardımcı olacak bir ürün daha dedim içimden...

Evde 2 yaşında bir velet olunca, onu doyurmak için illa çorba yapmak durumundasınız. Bu yüzden bizim evde çeşitli çorbalar yapılır.  

Ben broşür içindeki yayla çorbasını yaptım. Çorbayı yaparken baharat, tuz, un kullanmadan sadece çeşniyi kullanarak tatlandırdım. Zaten kullanımı da bu yönde. İçinde ki tarife göre yaparsanız çorbanızın güzel bir kıvamı oluyor, un ile terbiye yaparken yetmedi biraz daha un ekleyeyim derdi yok yani.

Tadına gelince evde yapılan ve hazır çorba tadında karışık bir şey oldu. Nasıl anlatsam çorbayı ben yaptım biliyorum ama hazır olmadığına başkasına inandıramadım diyebilirim, tadı ve kokusu hazır çorbayı andırıyor çünkü.

Nasıl hazır bulyonları pilavlarda kullanıyorsak bu çeşnininde çorbalarda kullanıma uygun olduğunu söyleyebilirim. Gerçi bu damak zevkine göre değişir ama ben sevdim. İçinde renklendirici, koruyucu ve MSG (monosodyum glutamat) yokmuş bu da ekstra bir artı benim için. 

Teşekkürler FikriMühim
Teşekkürler Maggi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder