29 Eylül 2009 Salı

İşlemeli Kottan Portföy Çanta

Şu işlemeli kotlar bir ara ne kadar modaydı dimi?
Nereye baksan her bayanın ayağında bir işlemeli kot vardı, tabi modası çabuk geçti.
Zaten millet olarak herşeyden çabuk sıkılan insanlarız.

Bu kot belki 5 senelik vardır, yeğenimin kotu, giyerim diye bana vermişti ama çok bol geldiği için bir türlü giymek nasip olmadı tabi. Hep dolapta yer işgal etti, artık birşeyler yapma vakti gelmişti zaten bir işe yaraması lazımdı...


Hemen kesildi tabi, uygun ölçü verildikten sonra dikime başlandı. Sonra ne ile kapatsam diye düşünürken birden eski çantalarımdan birinden çıkardığım mıknatıslı çıtçıt aklıma geldi. Tabi ben bunları takmak için biraz geç kalmıştım, çünkü astarını çoktan dikmiştim. Neyse diyerek uygun yerden yerlerine taktım ve üstte görülen bölümü kanzashi yaparak kamufle ettim, O güzelim işlemelerin yanında çiçek ne alaka der gibi sırıttı sanki ama kötü görünüm ortadan kalktı ya idare eder...

10 yorum:

  1. aaa çok cici olmuş ellerinize sağlık.yoyo bence çiçekte çok güzel olmuş harika hatta :D

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık;)
    birşey soracağım; dik durması için içine karton vs koyuyor musun dikerken?

    YanıtlaSil
  3. Ne demek idare etmek.Çiçeç çok yakışmış.Nefis bir çanta olmuş.He o elde tutuş.Bilezikle beraber hârika görünüyor.Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. Çok şık bir çanta olmuş. Çiçek de hiç sırıtmamış güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. karabikim Teşekkürler canım, beğenmene sevindim.
    Biyasımadahagirdim Karton koydum canım. Hem karton hem kot dikmesi zor oluyor ama sonuç güzel durunca uğraşmaya değdiğini düşünüyorum.
    Neduk ablacım, teşekkür ederim işleme var diye çiçek yapmak istememiştim ama beğenmeniz beni mutlu etti...
    Bizim gibiler Teşekkür ederim tatlım :))

    YanıtlaSil
  6. yok yok hiç belli olmuyo bile çiçek incisi görünüyor sadece ilk bakışta o da çok zarif duruyor zaten çok beğendim bunu da ne marifetler var sende böyle yahu ...hayran olabilitemiz arttı :D

    YanıtlaSil
  7. tamam yazdım bunu aklımın bi köşesine teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel olmus, emegine saglik, gule gule kullan. Islemeler de ayri bi hava katmis cantaya, canta halini kesinlikle kot haline tecih ederim. ;)

    YanıtlaSil
  9. Sananeki Banenesan
    Çok teşekkür ederim canım, bi şeyler yapıyoruz işte :)

    Bi yasıma daha girdim
    Hep yazıyoruz zaten birde vaktimiz ve malzememiz olsa kimse tutamaz bizi valla..

    modammoda
    Teşekkürler canım,çanta hali benim açımdan daha kullanışlı oldu...

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık gerçekten harika bi değerlendirme olmuş:) Bayıldım:)

    YanıtlaSil