16 Eylül 2009 Çarşamba

Kanzashi

Kumaşı katlayıp çiçek yapma olayına takmış durumundayım.
Daha önce bir deneme yapmıştım. Çok büyük olmuştu şimdi daha ufak kumaş ve farklı bir model çalıştım.
Ama itiraf etmeliyimki göründüğü kadar basit değilmiş.
Kumaşı mutlaka kare kesmek gerekiyor yoksa boyutları farklı duruyor.
Bunlar için kartondan falan ayrı ayrı kalıp yapmalı bence, cm ölçerek yapmaktansa daha kolay olur gibi...


Ben bu tokayı kızıma diye yaptım (Her ne kadar o kıvırcık saçlarını kestirsemde yaptım işte)
Kare olarak kestiğim 5 adet kumaş kullandım, hepsini katladıktan sonra daha düzgün dursun diye uçlarından kestim. Ben bu sefer iğne ile birleştirdim. İlk yapığımı sıcak silikon ile birleştirip ellerimi yakmıştım :)) Bazen sakarlığım tutuyorda...

Bende kız yeğen ve kuzen çok olduğu için bayramlık birer toka yapmak lazım.
Gerçi bayram harçlığı varken benim küçük tokamı gözleri görürmü bilmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder