8 Ocak 2010 Cuma

Dostluk Bildirimi




Sevgili blogcu arkadaşım http://begonvilliev.blogspot.com/ ve http://kekcafe.blogspot.com dostluk bildirisi yazısında bana da yer vermiş. Ne kadar mutlu oldum ne kadar duygulandım anlatamam. Birbirini tanımayan insanların verdiği değerler daha mı falza oluyor acaba, yada şöyle diyelim dostluk sadece yan yana oturmak değil sanal da olsa birbirinin yanında olabilmek, birşeyler paylaşabilmek, anlaşabilmek, mutlu olmak yada onunla birlikte hüzünlektir bence.

O kadar çok blog varki hepsinden ayrı ayrı birşeyler öğreniyorum. Hatta birşey almak istersem ilk önce bloglarda arattırıp yazılan konuyu okuduktan sonra karar veriyorum. Blogların hayatımda bazı şeyleri yönlendirdiğini düşünüyorum. Her blog kendi içinde bir hazine gibi bence, buradan bütün blog yazarlarına bende teşekkür ediyorum...

Benimde bu bildiriyi başka arkadaşlarıma göndermem gerekiyor.
Bu bildirimin kuralları : Dostluğumuzu ilan etmek için bir yazı yaz ve on arkadaş seç. Onların bloglarını ziyaret et ve bilgi ver.

İşte burası gerçekten çok zor oluyor, kimseyi ayırt edemiyorum.
Çoğu arkadaşımı dolaştım ve çoğuna bu bildirim gitmiş.
Bende herkese armağan ediyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder