19 Ocak 2011 Çarşamba

Lastikli Kitap Ayracı


Artemelza'nın bloğunu çok sevdiğimi daha önce söylemiştim. Bu bayanı sürekli takip ediyorum çok başarılı el emeği işleri var. Çalışmalarının aşamalarını da özenle fotoğraflayıp yapmak isteyenler için bloğunda yayınlıyor.

Bu da çok sevdiğim bir çalışması...
Modelini hazırladıktan sonra arkasına lastik yerleştirmiş böylece kitap boyutları farklı olsa bile kullanım alanını genişletmiş.

Melekli bir model bulursam bende bu tekniği uygulamak istiyorum. Eğer siz bu köpeciği yapmak isterseniz kalıpları ve yapım aşamalarını burada bulabilirsiniz.



8 yorum:

  1. canım çok şirin ve kullanışlı bir ayraç.

    bir önceki konunda yorumlarla gelen bilgilerde harika. yinede bizlerin de bilmediği birşey yakalrsan paylaşbizlerlede:))

    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. çok tatlıymış :)

    http://buketpoyraz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çkk cici olmuş nergizcim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş bişeymiş bu:)

    YanıtlaSil
  5. Örgü Çantam Fikirleri bende çok beğendim, daha faklı fikirler çıkarsa elbette paylaşırım.

    Buket Poyraz Benimde çok hoşuma gitti.

    Yurdagül Ben yapmadım canım sadece fotoğrafını paylaştım.

    Huyumkurusun Gerçektende çok hoş

    YanıtlaSil
  6. aman da aman sevsinler. böyle sevimli ayracıda ilk defa görüyoum

    YanıtlaSil
  7. selamlar arkadaşım.
    bence de çok güzel bir çalışma.
    çok beğendim ben de.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil