28 Şubat 2012 Salı

Anew Rejuvenate (25+)

Daha önce Anew Genics Serumu kullanmaya başladığı söylemiştim.
Serumu kullanırken bakımı desteklemek için yukarıda ki seti aldım kendime. Tüm cilt tiplerine uygun. Farklı yaş kategorilerinde kremleride mevcut. Ben 29 yaşında olduğum için +25 olanını seçtim. Göz kremi hariç diğerlerinin hafif bir kokusu var, bir çiçek kokusuna benzetiyorum ama çıkaramadım.

Anew Rejuvenate 2si 1 Arada Canlandırıcı Jel Temizleyici 125ml: Cildin yorgun görünümünü azaltıp canlandırmaya yardım eder. Derinlemesine temizler, cilt tonunun düzgünleşmesine yardımcı olur.

Anew Rejuvenate 24 Saat Etkili Canlandırıcı Göz Kremi Gece/Gündüz SPF25 2x10ml: Göz kreminin gündüz kısmı koyu renk halkaların görünümüyle mücadele eder. SPF25 güneş koruma faktörü içerir. Gece Kremi, ince çizgi görünümü ile mücadele eder.

Anew Rejuvenate Canlandırıcı Gece Kremi 50ml: Cildinizin güne daha taze ve genç görünümlü uyanmasına yardımcı olmak için gece boyunca çalışır.

Anew Rejuvenate Yenileyici Gündüz Kremi SPF25 UVA/UVB 50ml: Cildi erken yaşlanmaya karşı korumaya yardımcı olur. Cildinizde gün boyu süren daha taze ve genç bir görünüm sağlar.
(Yukarıdaki bilgiler avonun kendi sitesinden alınmıştır.)

Gelelim benim yorumuma...

Temizleyicinin içinde mavi tanecikler var ne işe yarıyor bilemiyorum ama kullanım sırasında erimiyor. Jel temizleyici köpüren cinsten değil, sürünce krem formunu alıp cildinizi öyle temizliyor. Kullanımdan sonra ciltte gerilme hissetmiyorsunuz.

Göz kremi gece ve gündüz olarak ikiye ayrılmış durumda. Bu da diğer kremleri kullanırken sizi daha iyi destekliyor. Göz çevresine sürünce rahatlama hissediyorum, gerginliği alıyor.

Gece ve gündüz kremleri nemlendirme yönünden iyiler, ama sürerken gözünüze kaçırmayın çok fena yakıyor.
Sürüldükten sonra ciltte yağlı veya kuru bir his bırakmıyor.

Bu kremlerden aslında çok şey beklememek lazım. Genelde var olan cilt dokusunu korumaya yönelik diyebilirim. Avon ürünlerini alırken kendi cildinizi iyi tanımalısınız. İndirimde diye size uymayan bir ürünü almamaya dikkat edin

3 yorum:

  1. cilt ürünleri alırken dikkat edilmesi gereken bir diğer konuda yaşımızdır. örneğin 25 yaşındaki bir hanım 25+ kullanmamalıdır kendi yaşımız değil cildimizin nasıl göründüğü önemlidir. 55 yaşıda hanımın cildi eğer çok düzgün ve genç duruyorsa 40 yaş ürünlerini kullanmalıdır aksi halde diğer kremler ağır gelebilir :)) naçizane paylaşmak istedim...

    YanıtlaSil
  2. benim yaşım 28 cildim yağlı akneli ve gözenklerim belirgin.şuana kadar cildime herhangi bir nemlendirici kullanmadım cildiğim yağlı olduğundan.Dün anew'in +25 ürünlerini kullanmaya başladım şimdilik bir yanma yada cildimde yağlanma şikayetim olmadı.Bir arkadaşım kullandığını söyleyince denemek istedim ama +25 değil +30 mu kullanmam gerek o konuda emin değilim tabi.Çünkü cildim pürüssüz bir cilt değil karma yağlı hassas bir cilt olduğu için bilgisi olan varsa ve bana bu konuda fikirlerini aktarırsa çok memnun olucam.Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. benim yaşım 28 cildim yağlı akneli ve gözenklerim belirgin.şuana kadar cildime herhangi bir nemlendirici kullanmadım cildiğim yağlı olduğundan.Dün anew'in +25 ürünlerini kullanmaya başladım şimdilik bir yanma yada cildimde yağlanma şikayetim olmadı.Bir arkadaşım kullandığını söyleyince denemek istedim ama +25 değil +30 mu kullanmam gerek o konuda emin değilim tabi.Çünkü cildim pürüssüz bir cilt değil karma yağlı hassas bir cilt olduğu için bilgisi olan varsa ve bana bu konuda fikirlerini aktarırsa çok memnun olucam.Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil