27 Kasım 2013 Çarşamba

Milupa Still-Tee Emziren Anneler İçin


Emziren anneler için olan çayları denemeye devam ediyorum.  Daha önce humananın çayını ve rezene çayını içmiştim sıra geldi milupanın bitki çayına...
Tadını seviyorum, zaten bana hangi bitki çayı ne olursa olsun fark etmiyor seviyorum ben.

Normalde daha büyük bir porselen fincana demliyorum ama size rengini gösterebilmek için cam fincana koyuyorum hep bu çayları =)) Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa tüketiyorum. Ne kadar süt yapıyor onu da bilmiyorum ama bu bitki çayları beni hep  rahatlatır. Bu çayı da sütü arttırma da yardımcı olduğuna inanarak ve severek içiyorum.

Daha detaylı bilgi almak için kendi sitesine bakabilirsiniz. Birde lactamil emziren anneler için sütlü içecek çıkarmışlar bu çay bitsin onu da alıp denemek istiyorum. İçeriği emziren anne için baya bir faydalı...

Kutunun kenarında anneler için önerilerde var:

Daha önce yorumladığım çayların yazılarına ulaşmak için.

2 yorum:

  1. Merhabalar biraz eski bir post ama bunu nereden alıyordunuz acaba? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Ben eczaneden almıştım. Ama Kipa'da da görmüştüm, sanırım büyük marketlerin anne bebek bölümünde de bu tarz yardımcı ürünler bulunuyor.

      Sil