11 Aralık 2013 Çarşamba

Kupon Dünya İle indirimli Alışveriş




Yılbaşı yaklaştıkça bende de kime ne alsam diye telaş başladı. Tabi ilk önce nereye bakılır; benim gibi dışarı çıkmaya vakti olmayanlar direk alışveriş sitelerine... Hediye alırken alacağımız kişiye uygun olmasına özen gösterirken kendi bütçemizi de düşenerek indirim ararız.
Alışveriş sitelerini tek tek gezip hangisin de indirim var diye saatler harcamak yerine giriyorum Kupon Dünya'ya sevdiğim tüm alışveriş sitelerinin indirimleri kuponları karşımda... Sıra geliyor hediye seçimlerime… 
 
 
Yılbaşı hediye seçimlerini kimin neye ihtiyacı varsa ona göre seçtim.
Miss Pera indirim kuponu ile yılbaşında takmak için kendime güzel bir takı seti seçtim. Işıl ışıl bir yıl için ışıl ışıl taşları olan her zaman takabileceğim güzel bir set... (misspera indirimkodu)

Eşimin çok sevdiği saati kaybolunca Lidyana'dan yeni bir saat almaya karar verdim. Dakikaların su gibi akıp gittiği şu hayatımızın hızına yetişmek için saniyelerin bile çok önemli olduğunu unutmayın efendim. Her erkeğin kolunda bir saat mutlaka olmalı...(lidayana indirimkodu)

 Ve kız çocuklarının en sevdiği renk olan pembeden güzel bir botta kızımın hediyesi. En Moda'da görünce kızıma çok yakışacağını düşünerek yılbaşı hediye listemi tamamlamış oldum...(enmodaindirim kodu )



İndirim kuponlarının hepsini tek bir yerden Kupon Dünya'dan yakaladım. Siz de yeni yıl için hediye telaşındaysanız alışveriş siteleri gezmeden önce benim gibi mutlaka kupon dünyaya girerek kuponlardan haberdar olun. Hangi sitede ne kadar indirim ve kupon olduğunu görüp daha hesaplı ve zevkli alışverişler yapın.
 
Eğer haftalık olarak indirimden haberdar olmak istiyorsanızda sadece seçtiğiniz sitenin indirimlerine abone olabiliyorsunuz böylece indirim ve kuponlar mailinize gelerek anında haberdar olmuş oluyorsunuz...

Bizi düşünerek bütün indirimleri tek bir yerde toplayan bir site olması çok güzel. Burada ki kuponlara ve indirimlere bakmadan alışveriş yapmayın, bütçenizi yormayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder