22 Aralık 2013 Pazar

Saç Dökülmesini Önleyen Biber Yağı



 Saçlar da sonbaharda dökülen yapraklar gibi mevsim değişiklerinde dökülmeye başlar. Benim saçlarım da bu aralar çok fazla dökülmekte bende kendime kullandığım şampuların yanında birde doğal bakım yağlarını eklemeye karar verdim. Doktorum programında Şems Aslan'dan görüp yapılacaklar listesine eklediğim saç dökülmesini engelleyen biber yağını deneme amaçlı olarak yaptım.

Malzemeler:
Zeytin yağı
Acı pul biber
Karanfil

Yapılışı:
Ölçüyü yarım kavanoz zeytin yağının yarısına gelecek şekilde pul biber ile doldurup içine 2 adet karanfil atılıyor. Ama ben bunu azaltarak mama kavanozuna yaptım. Karanlık bir yerde 1 hafta bekletip süzüyoruz ve kullanıma hazır hale geliyor.



Unutmadan saç dökülmesi mevsimsel olduğu gibi başka etmenlerde etkilemektedir. (Kansızlık, troid, stres) Bende hepsi bulunuyor maşallah =))

Evet şimdi karışımımızı hazırladık alarmaları 1 hafta sonraya kurduk.
Ben bu karışımı geçtiğimiz salı günü hazırladım salı günü açarak nasıl bir şişeye koyduğumu ve ilk kullanımda ki izlenimlerimi sizinle paylaşırım. O zamana kadar sağlıcakla kalın...

1 yorum:

  1. Gerçekten güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkür ederim. Benimde doğumdan sonra saçlarım çok dökülüyor. Ayrıca bende de tiroid, kansızlık var. Bu arada bende bloguma beklerim.
    http://hediyetadinda.blogspot.com/
    http://icimdenngeldi.blogspot.com/

    YanıtlaSil