10 Ocak 2014 Cuma

Ayrılmaz İkili "Nescafe Classic & Nestle Coffee Mate


 İlk defa Fikrimühim'den bir paket geldi, ve ilk defa benim de fikrim mühimden sayılacak =))
Şaka bir yana hergün içmeden ayılamadığım bir kampanyaya katılmış oldum. İki tane paket göndermişler biri benim denemem için diğeri de misafirlerimle paylaşmak için.

Ayrılmaz ikili...
Nescafe classic ve coffee mate... 
Kahve paketini açtığınız zaman etrafı mis gibi bir kahve kokusu kaplıyor. Benim gibi kahveyi sade içemeyenler için ise Nestle coffee mate imdada yetişiyor. Kahvenin tadının ve kokusunu bozmadan kahveyi zevkle içmenize yardımcı oluyor.


Ben evde de bu markaları kullanıyorum, tadına alışınca başka kahveler nasıl desem yavan geliyor, sanki içinde birşeyler eksik, katılmamış gibi...

Benim çayla aram yoktur, demlerim fazla gelir kimse içmez öylece kalır ama kahveyi hem daha çabuk ve de kendime kadar hazırlarım, sıcak sıcak, yudum yudum içerim. Benim için hem enerji kaynağı hemde uykusuzluğa dayanmak için en basit ilacımdır. Sabahları uyandığım zaman daha doğrusu uyanmamak için direndiğim zaman hemen bir kupa kahve benim imdadıma yetişir. Kitap okurken de illa kahvem olacak yada 5 dakikalığına bana dinlenmek için kaçan arkadaşımla araya biraz da dedikodu sıkıştırdığımız zamanların eşlikçisidir kahve...

Yani kahve içmek için bahane çok.
Kahve içmeyi seviyorum, zaten kim kahveyi sevmez ki...

Fikrimühim'e bu kampanya da bana da yer verdikleri için teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. o kampanyadan bana da geldi :) gerçekten de çok güzel bir kampanya :) sana afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
  2. ne kamsamlı bır blog *-*
    hersey içiiçe bayıldım .
    banada beklerım sevgıler*-*

    YanıtlaSil