16 Kasım 2009 Pazartesi

3 Boyutlu Boyunluk

3 boyutlu şal olurda, boyunluk olamaz mı ?

Daha önce soldaki şalı örmüştüm kendim için, ilk gören iki tane yapıp ekledim sanıyor, oysa örnek kendinden boyutlu duruyor.

Pazardan aldığım şaldan çıkarmıştım örneğini, satıcı abi "Bunu kimse yapamaz, yap getir sana 2 tane şal bedavaya veririm" demişti :)) Ama bir daha kendisini hiç görmedim. Gerçi ben yaptıktan sonra bedavaya verse ne olur dimi, nasıl olsa işi kapmışım...

Bu şaldan seri üretim halinde yapmıştım valla, kendime, yeğenlere...
Sırf trabzan olduğu için çok iplik gidiyor, birde tiftik kullanıldığı için yanlış yaptınmı sökerken çok zorlanıyor insan, o yüzden dikkatli örmek lazım, ha birde elini örerken sıkmamak lazım, biraz özenle çekilmeli zincirler ki puf puf yumuşacık olsun...Üstteki resimde boyutlu hali daha çok belli oluyor. Bu sene örgü yada kumaş boyunluklar çok moda olduğu için öreyim dedim. ilk önce nasıl durur diye tereddüt ettim ama yapıp taktıktan sonra kötü durmadığına karar verdim.
İpim aslında biraz simli ama flaşsız çekim olduğu için kendini göstermemiş.
İlk resimde omuzlarıma attım, ikinci resimde ters çevirip boynuma dolabım ve birde üzerine mont giyince nasıl durur diye merak ederek birde öyle baktım... İnsan kendi yaptığını tabi ki beğeniyor, birde size sormak lazım.

Yapmak isteyen olursa daha yakın çekim, ip ve tığ ölçüsünü verebilirim...
Aslında hepsini hazırlayacaktım ama bu aralar gerçekten bilgisayar başına oturacak vaktim kısıtlı oluyor, şimdi kim neler yapmış merak ediyorum, gidip biraz dolaşayım...

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,bende 2 tane şal yaptım kızların çeyizine,pırıltılı ipten...Boyunluğu daha çok beğendim bende yapmak isterim...

    YanıtlaSil
  2. şekerim sen yaparsında güzel olmazmı valla boyunlukta çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş çok şık.Kullanışlıda bende öreyim bundan

    YanıtlaSil
  4. bence boyunluk olarak şaldan daha güzel durmuş:) mankenimizde güzel taşımış eline emeğine sağlık canım. Bunun yapılışını anlatmayı düşünüyormusun mümkünse eğer... Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok şık duruyor.. sen o yüncü için pusuya yat yakala bence iki şal az mı :)

    YanıtlaSil
  6. Tetesal; Sen çeyizi tamamlamışsın valla, eh boyunluğuda kendin için yaparsın artık.

    Arzu; Teşekkür ederim canım.

    Ece; Teşekkürler tatlım, beğenmene sevindim.

    Devince;Teşekkürler, valla soğuklar iyice bastırmadan örmelisin.

    Seddosh;Teşekkür ederim canım, manken olarak kendimi kullanıyorum he he... En kısa sürede nasıl yapıldığını fotoğraflayıp sana haber veririm canım.

    Bahar Yorgun; Adam zaten bayram arifesinde gelmişti bir daha da gelmedi. Keşke gelse, bugün gibi yüzü aklımda ama beni hatırlarmı orasını bilemem :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler duyarlı blog sahibesi:)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler duyarlı blog sahibesi:)

    YanıtlaSil