16 Mart 2011 Çarşamba

Freshmatik Süsleme



Yukarıdaki tasarımlar Cemil İpekçi'ye ait, çok hoşuma gittiler ama sanki üzeri biraz fazla kalabalık gibi duruyor. Neyse bende evdeki kendi freshmatiğimi süslemeye karar verdim.


Buzdolabını merdivenlerden çıkarırken kapağını vurdurmuşlardı onları gizlemek için bende sticker yapıştırmıştım geri kalanları da bir kenara kaldırmıştım onları buldum ve kendi kafama göre yapıştırdım.



Kuşları seviyorum bana hep özlürlüğü anımsatırlar. Benim süsler biraz sade durdu ama benim hoşuma gitti umarım sizinde hoşunuza gitmiştir...

11 yorum:

  1. hıh c. ipekçi halt etmiş kokoş.
    seninki, daha güzel.

    YanıtlaSil
  2. bende evde neyi değiştireblirime bakarken gözüme çarpmıştı(elimi alıştırmak için durmadan birşeyleri boyayıp değiştiriyorum bu aralar)
    ama sen önce davrandın:)
    seninki çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. sade ve güzel olmuş.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bence seninli daha hoş olmuş arkadaşım. ben onları görünce bunları Cemil İpekçi mi yapmış şimdi? dedim inanamadım. bildiğin ilkokul çocuklarının kenar süslemeleri gibi olmuş onunkiler.

    YanıtlaSil
  5. 40yıl düşünsem oda spreyini süslemek aklıma gelmezdi :) güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. canım cemil ipekçinin pek çok tasarımı hoşuma gitmiştir ama iki gündür reklamlarda görüyorum bana biraz gözü yoran görüntüler gibi geldi senin çalışma süper (on basar bence)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Neval Teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim.

    Sezobigo Boyama yapınca daha hoş duracaktır, hemde boya daha sağlam olur. Senin tasarımını da merakla bekliyorum.

    Bekdikli Teşekkür ederim, sevgiler…

    YanıtlaSil
  8. İki Dirhem Bir Çekirdek Beğenmene sevindim teşekkür ederim canım.

    Gök Belki benimde aklıma gelmezdi ama örnekler olunca insanın yapası geliyor işte .

    ÖRGÜ ÇANTAM Bana da görüntüsünde ki süsler fazla geldi, beğenmene çok sevindim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. cemil ipekçininkinden daha güzel olmuş valla

    YanıtlaSil
  10. emeklerine sağlık canım çkk cici olmuşlar.

    YanıtlaSil
  11. BAHAR
    Yurdagül


    Teşekkür ederim hanımlar beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil