6 Mart 2011 Pazar

Kaçak Gibi Yaşıyorum...


Giriyorum.
Bakıyorum..
Çıkıyorum...
Kendi bloğumda kaçak gibi yaşıyorum...

Şimdi bloglar terk edilmiş bir liman gibi gelecek olan gemileri bekliyorlar.
Ama herkes taşınma telaşında başka limanlara doğru yol alıyorlar.
Limanlar hala sessizce bekliyor, bir umut belki terk edilmeyiz diye.
Kaptanın yapacak hiçbir şeyi yok rota belirli, terk ediyor.
Kaptan üzgün, gemi üzgün, liman üzgün...
Deniz dalgalı, yutuyor duyguları...
Bu kaptan bu gemiyle http://birilerianlatsin.wordpress.com/ limanına doğru yol alıyor.

8 yorum:

  1. kaptan olmak kolay değil, gemiyi terk etmesek, biraz sabretsek diyorum...

    YanıtlaSil
  2. dilarazisanblogspot.com6 Mart 2011 17:42

    blogspot yurt disinda rahatlikla giriliyor ve yazdiklariniz okunuyor umarim yakin zamanda blogunuza kavusursunuz dilarazisan

    YanıtlaSil
  3. gemi gitmesin, bu limanda hala bekleyenler var onu gelecek diye.

    YanıtlaSil
  4. derya ablam koş yrdımıma bütün arkadaşlar taşınıyorlar benide unutmayın.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel anlatmşsın arkadaşım...
    ben hic bir yere taşınmıyorum bakalım sonuc ne olacak.......

    sevgiler selamlar....

    YanıtlaSil
  6. yedekle ama gitme desem....
    çabamızı sürdürelim... boş bırakmayalım buraları olmazmı...

    YanıtlaSil
  7. .:Hobibox:. Şimdilik terk etmiyorum kapanana kadar buradayım. Ne diyeyim terk ettirenler utansın

    dilarazisanblogspot.com Umarım kapanmaz canım ya, onca emeği hiçe sayıyorlar.

    neval Şimdilik bu gemi bu limanda demir almaya devam ediyor, umarım hep burada kalırım.

    YanıtlaSil
  8. Gülcan Herkes taşındı ama yeni evlerimiz şimdilik bekliyor, umarım diğer bloglara ihtiyacımız olmaz.

    bekdikli Teşekkür ederim canım, herkes bloglarının başında bir umut bekliyoruz

    oytunla hayat> Yedekledim canım burdayım, çabam hala sürüyor.

    YanıtlaSil