20 Kasım 2012 Salı

Beautycycle Toprak Serisi Cilt Bakım Ürünleri


Hamilelikte hormanların gazabına uğrayıp ergen gibi yeniden sivilce çıkarmaya başlıyorsunuz.Ne yaparsanız yapın çıkmasına engel olamıyorsunuz ama cildi daha çabuk iyileştirmek ve leke kalmaması için çeşitli ürünler kullanmak mümkün. Ben bu ürünleri hamile kaldığımdan beri kullanıyorum daha az kimyasallar içerdiği için her hangi bir sorunla karşılaşmadım. Özellikle çıkan sivilcelerimin daha çabuk iyileştiği fark ettim. Yağlı ve karma ciltler için kullanılıyor. Ciltteki aşırı yağı azaltarak cildin dengeye ulaşmasına yardım ediyor.

Soldan sağa ürünler: 
Gündüz Losyonu, sanırım aralarında en çok bunu kullanıyorum. Cildimi başka bir ürünle temizlesem bile kremimi ihmal etmiyorum. Yağsız güzel bir ürün, cildimi parlatmadan nemlendiriyor. İçinde 15 faktörlük güneş koruyucu var.

Bileşenleri:
  • Özgün MICROQUAD™ Kompleksi.
  • Özel işlem görmüş mineraller - Magnezyum, Bakır, Demir, Çinko.
  • Hyaluronate, E Vitamini ve Biberiye cildin yağ içermeden nemlenmesine yardım eder
  • Yeşil Çay
 Gece jeli, jel olmasını beğenmedim, sanki cildimde bir yapışkan hissi ve gerginlik oluşturuyor. Ama sivilceler üzerinde etkili olan bu ürün sanırım. Çok bereketli küçücük damla kadarı yüzüme sürmeye yetiyor, daha fazlası yüzümde yapışkan bir his bırakıyor.

Bileşenleri:
  • Özgün MICROQUAD™ Kompleksi içerir
  • Özel işlem görmüş mineraller - Magnezyum, Bakır, Demir, Çinko.
  • Serinletici, hafif, zaman salınımlı nemlendirici
  • E Vitamini serbest radikallerle savaşa yardımcı olurken
  • B Vitamini cildin yumuşatılmasına yardım eder.
  • Cildi ölü hücrelerden arındıran elementler Glükosamin, Deniz Bitkiselleri ve Maya Özütü cildin nemlendirilmesine ve arındırılmasına yardım eder.
 Temizleme jeli cildi germeden güzel temizliyor, ama öyle aman aman bir köpük göremedim ben. İnsan köpüğü bol olmayınca cildini güzel temizlemiyor diye düşünmüyor değil hani. Ama ciltteki yağı kiri alıyor, işini yapıyor yani.

Bileşenleri:
  • Özgün MICROQUAD™ Kompleksi içerir
  • Özel işlem görmüş mineraller - Magnezyum, Bakır, Demir.
  • Yağ kontrol edici bileşenler Çinko PCA, Güvercin Ağacı ve Söğüt Ağacı Kabuğu.
  • Salatalık, çayır melikesi ve yeşil çay.
Tonik hoşuma gitti cildi yakmıyor, kurutmuyor.

 Bileşenleri: 
  • Özgün MICROQUAD™ Kompleksi içerir.
  • Özel işlem görmüş mineraller - Magnezyum, Bakır, Demir, Çinko.
  • Yağ kontrol edici bileşenler Çinko PCA, Güvercin Ağacı ve Söğüt Ağacı Kabuğu.
  • Salisilik asit ve sarı papatya cildin arınmasına ve durulaşmasına yardım eder.
  • Yeşil çay
Ürünleri daha iyi incelemek ve fiyatlarını öğrenmek için linkleri:

4 yorum:

  1. Fiyatlarini ve neredrn aldigino da yazar misin acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.amway.com.tr/ Bu siteye kendim üye olduğum için kendim sipariş veriyorum. En iyisi ben konu içine ürünlerin liklerini yerleştireyim, fiyatları değişebiliyor.

      Sil
  2. bende kullanmıştım 1 yıl önce o zamanlar bende de sivilce vardı hemde bayağı ama ben çok etkisni görememiştim... sadece cildimin temizliğine yardımcı olmuştu sivilcilerimde iyileşme pek görememiştim...

    YanıtlaSil
  3. Ben de amwaye üyeyim. Kozmetiğinden çok temizlik ürünlerini kullanıyorum ve bütün arkadaşlarım benden ürün almaya başladılar. Çok memnunum ve anladığım kadarıyla onlar da çok memnun. Dediğim gibi kozmetiğine henüz geçmedim ama güneş kremini de iki yıldır kullanıyorum, ondan da çok memnunum.

    YanıtlaSil