29 Kasım 2012 Perşembe

Chicco Güneş Sütü SPF50+



Çoğu insan kışın güneş koruyucu kullanmaz ama ben yaz kış kullanıyorum. Hamile olunca insan kullandığı ürünlere daha dikkat eder oluyor. Genelde 30 faktörü geçmiyorum, uzman güneş ışığımı yoksa daha fazla kimyasal olan 50 faktörmü diye bizlere sormuştu. O günden beri 30 bana yetiyor. Daha önce deracine güneş losyonunu kullanıyordum, memnundum bittikçe yenileliyordum. Ama şimdi değiştirme zamanı geldi diye düşündüm. 
Bu güneş koruyucumu ise eczacıya sorup aldım. Hamile olduğumu söyleyince genelde chicconun ürünlerini verdiklerini söyleyerek bana 50 faktörlük tavsiye ettiler. İki ürün gösterdi, krem türlerini sevmediğim için süt olanını tercih ettim. Ama benim için fazla yağlı bir yapısı var. Zaten karma olan cildim disco topu gibi parlıyor sürünce. Sonra yavaş yavaş cildim kremi çekiyor ama yinede yağlı bir his kalıyor cildimde.

Chicco Çok Yüksek Korumalı Güneş Sütü SPF50 200 ml

 Cildi , kuvvetli güneş ışığından veya güneş toleranssız reaksiyonlardan korumak için önerilen Çok Yüksek Korumalı Güneş Sütü.
Nazik ciltler için etkili koruma sağlar ve derinin doğal dengesini korumaya katkıda bulunur.

Özellikleri :


  • UVA , UVB , ve KIZILÖTESİ ışınlara karşı tam koruma sağlar.
  • Filtreleri sayesinde Güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı tam koruma sağlar.
  • KİMYASAL FİLTRELER : zararlı güneş ışınlarını emerek zararsız hale getirir ve cilde işlemesini engeller.
  • FİZİKSEL FİLTRELER : Ultraviyole ışınlarını yansıtarak cilde nüfüz etmesini engeller.
  • DOĞAL FİLTRE (mercan yosunu): KIZILÖTESİ ışınlara karşı koruma sağlar , kokusuzdur.
  • Suya ve tere dayanıklıdır.
  • MİKROBİYOLOJİK ve DERMATOLOJİK olarak test edilmiştir.
     
  • Ürünün Madde İçeriği :  
    Aktif Bileşenler : Damıtılmış papatya suyu , aliç meyvesi özü , fiziksel filtreler , mercan yosunu , pantenol




    Eve gelip netten araştırınca fark ettim ki chicconun hamileler için olan güneş koruyucusu varmış, (Mamma Donna SPF 30 Yüksek Koruma Güneş Sütü 150 ml) neyse bunu kullanayım onu da alıp denemek istiyorum. Gerçi kullanıcı yorumlarına dair hiçbir şey bulamadım. Eğer kullanan varsa bilgi verirse sevinirim yada hamilelikte güneş koruyucu önerisi olan varsa, tavsiyelerinizi alabilirim.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder