4 Aralık 2010 Cumartesi

DERACINE Güneş Losyonu

Çenemden geçirdiğim ufak bir ameliyat sonrası yeni bir güneş koruyucu arayışına girmiştim. Hem korusun hemde ameliyat yerime alerji yapmasın diye net.ten bitkisel olan koruyucuları araştırdım en sonunda"Deracine Güneş Losyonu SPF 30" karar verdim. Yetkili eczacıları araştırdım buradaki eczacılarda bulamayınca yeğenime sipariş verdim. (Tamamen bitkisel değil.)

Geçen gün elime ulaştı 200ml olması bütün bir sene yetecek gibi görünüyor, yalnız pompalı olmasaymış sanki daha iyi olurmuş çevir çevir bir türlü anlaşamadık pompayla ne inatçı çıktı ama sonunda yenik düştü :))

Daha önce bunları kullanıyordum. Avon marka olanlar cildimi yakıyordu(özellikle ameliyat bölgesini yakıyor ve kaşıntı yapıyor), oriflame yi kızım için almıştım mavi mavi oluyorum bir süre için, seba med ise çok yoğun kıvamlı yedirene kadar canım çıkıyordu.

Gelelim deracine olana...
Ne çok kıvamlı nede çok sıvı orta kararda bir kıvamı var parfüm kokusu yok ama kendine has bitki kokusu var. Tene dağılımı güzel benim cildim kuru olduğu için yağlı durmadı zaten üzerinde "yağlı his bırakmaz parlama yapmaz" yazıyordu bu konuda benden tam puan aldı. Dışarı çıkıp 2 saat kadar dolaştım tabi hava çok sıcak olmadığı için terleme yapıp akmadı bakalım bunu sanırım sıcak yaz aylarında öğrenebilicem. Krem değilde losyon olması ciltte beyaz bir tabaka da yapmıyor. Cildimde şimdilik yanma ve kaşıntıda yapmadı. Ayrıca tüm cilt tiplerine uyum gösteriyormuş eşimde kullanabilir demek ki.

Birde Deracine Bionem Yoğun Nemlendirici Vücut Losyonu siparişi verdim oda haftaya ancak elimde olur. Cildim kuru olduğu için güzel bir nemlendirici istiyordum güneş losyonunu alınca markası farklı olmasın birbirine uyum göstersin diye vücut losyonu da varken almak daha akıllıca olur diye düşündüm.

Umarım memnun kalırım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder