10 Ekim 2010 Pazar

Boyama Kitabındaki Çizimlerle Aplike Yapın

Kızımın düz tişörtlerini süslemek için aplike modelleri arıyordum, sonra geçen gün kızımla boyama yaparken kitaptaki çizimlerin ne kadar basit olduğunu ve bunların kalıplarını çıkararak aplike yapabileceğimi düşündüm. Aplike ile uğraşmadığım için şimdiye kadar hiç aplike modelleri biriktirmedim net.ten baktığımda ise hep aynı modeller vardı bende "boyama kitabı" yazısını arattırarak çizimlere baktım benim gibi yeni başlayanlar içinde birkaç basit model seçtim.







Bu peri kızı ise çok hoşuma gitti bundan kendime duvar panosu yapmayı düşünüyorum düz kumaş üzerine sadece kenarlarından işleme yapabilirim yada renkli kumaş kullanabilirim şimdilik buda yapılacaklar listesine girdi bakalım ne zaman hayat bulacak...

Aplike ile uğraşıyorsanız ve farklı modeller yapmak istiyorsanız boyama kitaplarına bakabilirsiniz, buraya eklediğim modellerin hepsini de net.ten aldım, sizde kendi zevkinize göre ve hayal güzünüzü kullanarak yaratıcılığınızı gösterebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Çok güzel fikir.
    Bende bu aralar aplike yapmakla uğraşıyorum.Bu şekilde uygulanabilecek model sayısı arttıkça artar.
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. canım çok şekerler.
    benimde böyle şanlonlardan oluşmuş bir dosyam var beğendiklerimi atıyorum . işe yarıyor.

    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten iyi fikirmiş, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. cocukları olan anneler daha mı güzel çözüm buluyorlar bazı şeylere :)çok güzel fikir ,nerden geldi aklına ,:)

    YanıtlaSil